JA/NEJ-leken
Nej xD
Du har kört på någon?
Nä, om inte igelkottar, myror, larver och mindre smådjur med cykel räknas^^
Du har lekt mamma pappa barn och stoppat in tennisbollar innanför en bh och lekt din mamma? :D
Ja 8D
Du har haft en kudde under magen och lekt gravid?
Ja ;D
Du har strippat via webcam?
Ja!
Har du smakat din egna avföring?
Nej ._.
Du har fått en fläskläpp?
Japp^^
Gjort grav test?
Nej<3
Skurit dig?
Yes.
Stulit något från din skola?
haha ja, gamla skola
är du sjuk?
Jao pennor och kakor 8D
Varit rädd för att kissa, för du trodde att du skulle få en kniv uppkörd i röven..?
Hahah, nej XD
Brytit något ben i kroppen?
...nej xD
har du en orange klocka?
Nix, äger inga klockor.
Har du spenderat mer än en vecka på sjukhus?
Nej :3
Ojdå?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet