JA/NEJ-leken
Little_blondie
Tjej, 34 år
Ja^^
Choklad är gott?
ChokoChoko
Tjej, 33 år
ja!
är du trött?
YouSlothy
Tjej, 28 år
Ja :c
Kohpanghyang (stavskitsamma) resturang nyss? D:
ChokoChoko
Tjej, 33 år
nej xD
har du slickat på ett handfat?
YouSlothy
Tjej, 28 år
Ja ._. Min syster sa att det smakade som godis när jag var liten </3
Katt?
Golgadoth
33 år
Ja <333
Förkyld?
Golgadoth
33 år
Nej, tror mobilen gör det av sig själv, hoppas jag.. xD
Trött?
nom
Kille, 34 år
Yea
Energidricka?
Little_blondie
Tjej, 34 år
Ja :D
Energidricka+vodka är gott?
DECORAANiME
Tjej, 30 år
neej,
tungpiercing?
REDMIST
Kille, 30 år
nej
hipster/HC ??
kraken
Kille, 32 år
^ sexigt men har i båda tuttarna!
bröstvårte piercingar är?
wbtbwb94
Kille, 32 år
najs
kaffe är gott?
wbtbwb94
Kille, 32 år
yes
Mobiler är bra?
CookieAddict
Tjej, 29 år
Strålningsskiten kanske inte.. men annars ja ^^'
Ut och köpa mjukglass idag :D?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet