JA/NEJ-leken
Nej, har en dock!
Älskar du mat?
Klart det så länge det inte är vegetariskt.
Har du varit på någon konsert i år?
Jag dricker inte vin, så jag kan inte svara på den frågan.
Har du någonsin skrivit en hel låt? (Alltså, en färdigskriven låt)
Rött vin och ja jag har skrivit en låt.
Blues är nice?
BLUES ÄR BÄST!!!
Gillar du Aerosmith?
Nej.
Trött?
Aersomith är bäst men du är bara 13 så du förstår inte! Nej jag är inte trött.
Röker du?
nej ;D
Har du en iPhone?
Nej!
Nokia 3310 är väldens bästa mobil?
Den håller bättre än ALLA andra, men nej den är inte bäst.
Är du en kattmänniska?
Nej, hundmänniska.
Öl är gott?
Nej.
Är du gay? :D
Bicurious skulle jag säga.
Festivaler är bra skit?
Som fan! Rövhål!
Bitter?
Nej.
AKMDNJWKELKD?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet