JA/NEJ-leken
Nej, åt det till middag typ xD
Sugen på pommes med grillkrydda från vega baren? 8D
Nej. Grillkrydda smakar skit.
Du dricker minst 10 koppar te/kaffe om dagen?
haha gud nej.
är det mysigt att klappa får?
jo, men getter är mycket mysigare.
skitit idag?
nej ska göra det snart!
avis att jag är lite sådär LEDIG IMORGON?!
Nej faktiskt inte.. Konstigt nog..
Du mår sjukt illa? :(
nej
tror du dig? :D:D:D:
Öh...Jag måste nog svara nej på den frågan..
Se horton/madagaskar nu och somna som en däckad säl i sängen?
nej, måste göra klart 2 läxor tills imorgon :)
fest hos mange imorn?
Nej...
Sova nu?
Ja. SOVA <3333333333333
Kåt?
Nja inte direkt!
Ta de lungt ikväll?
Ja..
Lagar mat åt din lata far?
Nej
Fikat nyss?
Ja.
Tycker du om att kolla på tv?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet