JA/NEJ-leken
Nej jag har praktik^^
Städa?
nej
bor du nära havet?
Ja.
Har du vänner som alltid blir askalas på krogen och tappar bort sig?
jaa
är du festsugen?
Nej,
Analsex är nasty och obekvämt?
Neeej nej nej! :f
Är du hungrig?
Alltid hungrig :<
Kebab är underbart ?
Ja :3
Kall pizza är gott när man är bakis?
nej, den ska va varm då oxå.
övningskör du?
Nej!
Är star wars bäst?
Lord of the rings <3 SÅ NEJ!
Godissugen?
Alltid!
Utgång ikväll?
Nej det är söndag :s dagen man sitter inne och luktar äckligt.
Cola hade inte suttit fel?
Är mer för sprite men läsk är alltid gott :3 Vet dock inte om jag ska svara ja, jag vill ha, eller nej, det hade inte suttit fel ._. ...
Lyssnat på någon bra låt idag c: ?
Ah! Massvis!
Pringles e gott? (Gröna ofc)<3
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet