JA/NEJ-leken

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Little_blondie Tjej, 33 år

617 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2012 kl. 14:36
Little_blondie Tjej, 33 år

Nej jag har praktik^^

Städa?

ChokoChoko Tjej, 33 år

8 095 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2012 kl. 14:44
ChokoChoko Tjej, 33 år

nej

bor du nära havet?

Niko Kille, 36 år

16 637 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2012 kl. 15:27
Niko Kille, 36 år

Ja.

Har du vänner som alltid blir askalas på krogen och tappar bort sig?

REDMIST Kille, 30 år

374 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2012 kl. 16:32
REDMIST Kille, 30 år

jaa

är du festsugen?

babsaan Tjej, 30 år

3 759 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2012 kl. 17:03
babsaan Tjej, 30 år

Nej,

Analsex är nasty och obekvämt?

Niko Kille, 36 år

16 637 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2012 kl. 17:04
Niko Kille, 36 år

Neeej nej nej! :f

Är du hungrig?

Snepuff Tjej, 29 år

326 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2012 kl. 17:58
Snepuff Tjej, 29 år

Alltid hungrig :<

Kebab är underbart ?

Little_blondie Tjej, 33 år

617 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2012 kl. 18:03
Little_blondie Tjej, 33 år

Ja :3

Kall pizza är gott när man är bakis?

ChokoChoko Tjej, 33 år

8 095 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2012 kl. 18:50
ChokoChoko Tjej, 33 år

nej, den ska va varm då oxå.

övningskör du?

Nymph 29 år

710 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2012 kl. 19:02
Nymph 29 år

Nej!

Är star wars bäst?

Bastian Kille, 31 år

1 552 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2012 kl. 19:07
Bastian Kille, 31 år

Lord of the rings <3 SÅ NEJ!

Godissugen?

Kabiish Tjej, 28 år

408 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2012 kl. 19:08
Kabiish Tjej, 28 år

Alltid!

Utgång ikväll?

Bastian Kille, 31 år

1 552 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2012 kl. 19:14
Bastian Kille, 31 år

Nej det är söndag :s dagen man sitter inne och luktar äckligt.

Cola hade inte suttit fel?

CookieAddict Tjej, 29 år

79 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2012 kl. 19:41
CookieAddict Tjej, 29 år

Är mer för sprite men läsk är alltid gott :3 Vet dock inte om jag ska svara ja, jag vill ha, eller nej, det hade inte suttit fel ._. ...

Lyssnat på någon bra låt idag c: ?

Kabiish Tjej, 28 år

408 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2012 kl. 19:42
Kabiish Tjej, 28 år

Ah! Massvis!

Pringles e gott? (Gröna ofc)<3


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet