JA/NEJ-leken
Nope önskar dock att jag åt :(
Gillar 2 girls 1 cup ? 8D
Definiera ordet 'Gillar'' ._.
Du har dygnat?
Nej, gjorde det igår.
Har du stora bröst? :*
Nej, det är bara jobbigt.
Råkat lämna ett papper på en spis som är på?
Nej jag är inte dum i huvudet.
Frukost nu?
Nej, Har försökt sen 7 i morse men dett går inte, Hahha.
Dreads är hett?
JA
Din mamma är bäst?
nej hon är en hagga
rakad skalle är gött?
Nope
Skateboard!?
Hah, faktiskt! Med flickvännen men kommer inte ihåg titeln :c
Är oliver gott?
Nej fyfan!
Städa rummet nu?
Nej :D
Vill du slå någon hårt i magen just nu?
Nja kanske mig själv för min smärta i ryggen dödar mig,
Skaru ligga idag? ;)
aah med min egna hand ;)
dricka ikväll?
Citat från RedMist
aah med min egna hand ;)
dricka ikväll?
Menar du inte Lena Handén? ;))
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet