JA/NEJ-leken
Saftkanna
Tjej, 30 år
JA FÖRFAN!!
south park?
YouSlothy
Tjej, 28 år
Nej.
Cpfitt störda människor?
HSTPM
Tjej, 27 år
Nej verkligen inte.
Sengångare är söta? :)
Bastian
Kille, 31 år
JA!
cola är bättre än pepsi?
YouSlothy
Tjej, 28 år
Ja.
Djungelvrål är namnam?
Little_blondie
Tjej, 34 år
Ja :D
Panpizza är mums?
HSTPM
Tjej, 27 år
IRapedPedobear ; HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Nej.. det är äckligt.
Emochan är onödigt? (ja)
YouSlothy
Tjej, 28 år
Ja.
Du är nödig?
Zoidberg
30 år
definiera ordet ''nödig'' !
grönt är awesome?
babsaan
Tjej, 30 år
Nej.
Har du tio katter?
emjoh
Tjej, 32 år
Ah, fast ne.
Du är snygg?
YouSlothy
Tjej, 28 år
Nej.
Du är nervös?
Zoidberg
30 år
varför skulle jag vara det?
och grönt är visst awesome, så stfu ^
skala banan?
emjoh
Tjej, 32 år
Ja, alltid :s
Grönt är awesome, ja?
Niko
Kille, 36 år
Ja!
Han på bilden (70 bast) är hetare än genomsnittet av 18-25 åringar?

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet