JA/NEJ-leken
Jag har tänt på några gånger, om det nu gör mig till pundare.
Twilight suger åsnedase?
nja :P du är fucking awsome?
Ja självklart! o:
Älskar lukten av bensin?
Ja! YUM!
Adsfmkm movies någonting på yt?
Say what?
Är annanas gott?
ja, om jag får skära den i bitar så att alla fibrer ligger åt samma håll
''pappret'' på physalis är roligare än själva physalisen?
nej antar jag, för vet inte vad du menar med pappret..
Renskav är så jävla gott & du skulle kunna leva på det? 8D
Nej
Kan jag få en kram? *-*
Suuure.
Har du roligt?
Jah.
Brukar du bajsa varje dag?
Ja
Klottrar?
Om spelet ''draw something'' räknas.. Så ja.. Annars nej..
Har du sett min snigelkotte?
Nej o.O
Är du rädd att skämma ut dig? ;)
nope
har du shoppat idag?
Nej
Ont i ryggen som ett jävla as?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet