JA/NEJ-leken

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
LAKK Tjej, 29 år

894 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2012 kl. 16:17
LAKK Tjej, 29 år

snus är det äckligaste jag vet.

fest ikv??

Kambodja Kille, 36 år

2 252 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2012 kl. 17:02
Kambodja Kille, 36 år

Nä inte ikväll.

Sandnegrerna förstör Sverige?

Niko Kille, 36 år

16 637 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2012 kl. 17:04
Niko Kille, 36 år

Hah, vill inte uttala mig om det.

Gillar du cashewnötter?

rents Tjej, 30 år

679 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2012 kl. 17:27
rents Tjej, 30 år

Ja då :)


Chips?

ValarMorghulis Kille, 32 år

1 978 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2012 kl. 17:36
ValarMorghulis Kille, 32 år

ja!!!!!!!

svenska filmer?

Taytos Tjej, 31 år

888 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2012 kl. 17:37
Taytos Tjej, 31 år

Nej (fåtal undantag)

fruktsallad?

Little_blondie Tjej, 34 år

617 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2012 kl. 17:38
Little_blondie Tjej, 34 år

Nej^^

Rödhåriga tjejer är snygga?

ValarMorghulis Kille, 32 år

1 978 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2012 kl. 17:40
ValarMorghulis Kille, 32 år

inte alla kanske men annars ja

spelar du WoW?

dementor Tjej, 31 år

1 952 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2012 kl. 17:47
dementor Tjej, 31 år

nej

favoritfilm?

Kambodja Kille, 36 år

2 252 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2012 kl. 17:48
Kambodja Kille, 36 år

Natural born killers typ.

Din då?

batman_ Tjej, 29 år

296 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2012 kl. 19:43
batman_ Tjej, 29 år

American history x
Har du någon tatuering?

rents Tjej, 30 år

679 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2012 kl. 19:47
rents Tjej, 30 år

Nej, men vill ha :3


Svart är den trevligaste färgen?

Bastian Kille, 31 år

1 552 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2012 kl. 19:48
Bastian Kille, 31 år

nej den är fett emo :SSS

sugen på pizza?

HSTPM Tjej, 27 år

181 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2012 kl. 21:14
HSTPM Tjej, 27 år

Har redan godis.

Är dreads snyggt?

visionary Tjej, 32 år

8 606 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2012 kl. 21:47
visionary Tjej, 32 år

ja på vissa människor är det snyggt.

Du har redan badat ute i år?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet