JA/NEJ-leken

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Kambodja Kille, 36 år

2 252 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2012 kl. 23:18
Kambodja Kille, 36 år

Verkligen inte.

Gillar du cigaretter?

Zoidberg 30 år

2 803 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2012 kl. 23:20
Zoidberg 30 år

jag älskar cigaretter.

cigarr?

Kambodja Kille, 36 år

2 252 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2012 kl. 23:22
Kambodja Kille, 36 år

Ne, inte cigarr.

Kebab är det bästa som finns?

YouSlothy Tjej, 28 år

2 091 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2012 kl. 23:23
YouSlothy Tjej, 28 år

Nej!

Lövbiff med potatiskrocketter och vitlökssmör? <3

Enemabulldozer Kille, 34 år

5 399 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2012 kl. 23:30
Enemabulldozer Kille, 34 år

fuck potatiskrocketterna men annars jAAAAAA


Dags att sova?

YouSlothy Tjej, 28 år

2 091 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2012 kl. 23:39
YouSlothy Tjej, 28 år

Nej..

Ätit älg ägg någon gång?

Bastian Kille, 31 år

1 552 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2012 kl. 23:44
Bastian Kille, 31 år

eh aa

Kan det tolkas fel att ha en presentation om cannabis i skolan?

Enemabulldozer Kille, 34 år

5 399 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2012 kl. 23:48
Enemabulldozer Kille, 34 år

nope, brukade predika om legalisering när jag gick i plugget (när det var ett samtalsämne läraren deltog i)


Criminal minds, bra serie?

Kambodja Kille, 36 år

2 252 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2012 kl. 23:49
Kambodja Kille, 36 år

Inte sett så mycket CM faktiskt.

Den här låten äger?

Rebellious_Sky Tjej, 30 år

245 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2012 kl. 23:55
Rebellious_Sky Tjej, 30 år

Ja fett

BK är bättre än donken?

Pedophilia Tjej, 34 år

348 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2012 kl. 23:59
Pedophilia Tjej, 34 år

nej, för deras hamburgare är omöjliga att äta utan bestick (om man nu inte vill ha dressing i hela ansiktet) och deras pommes suger


din dator är dum?

Enemabulldozer Kille, 34 år

5 399 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2012 kl. 00:04
Enemabulldozer Kille, 34 år

Min dator är bäst så nej


Vet du varför du är vaken?

YouSlothy Tjej, 28 år

2 091 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2012 kl. 00:36
YouSlothy Tjej, 28 år

Nej.. Antaglien för att jag sitter och stirrar på massa stjärnor..

Trolololo?

Kambodja Kille, 36 år

2 252 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2012 kl. 00:41
Kambodja Kille, 36 år

asfsvdsdg?

Är du nykterist?

YouSlothy Tjej, 28 år

2 091 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2012 kl. 00:43
YouSlothy Tjej, 28 år

Jgsjdmlvdedinsålm :D?

Knark.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet