JA/NEJ-leken
Sure! säg bara till vad du vill ha.
Ska vi knulla?
Sure thing!
Frusna hallon hellre än iskuber?
föredrar tallkottar i mitt kaffe
Sibas ägare fabian "efternamn" borde varit kvar i lådjäveln istället för att göra massa skit reklam på tv?
nej
baileys mint är gott?
Har för mig det.
Är du bäng?
definera bäng:)
gillar du öl?
Tja, har du brukat nån olaglig substans?
Jag diggar öl f.ö.
Är sex bättre än öl?
ja!
sommar är bättre än vinter?
JA
Svär du mycket?
Ja, ganska så fucking mycket.
Är alkohol överlag sämre än göka?
Tyvärr inte, skulle gärna göra det..
Fiol i rock är de bästa som finns?
Säkert. o.o
Är du cool? 8)
Tillräckligt cool för mig själv.
Är du beroende av nånting?
ja, tobak och angelica
född i göteborg?
Nej
Är du straight?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet