JA/NEJ-leken

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Iliketobite Tjej, 33 år

269 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2012 kl. 15:47
Iliketobite Tjej, 33 år

Sure! säg bara till vad du vill ha.
Ska vi knulla?

Niko Kille, 36 år

16 637 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2012 kl. 15:47
Niko Kille, 36 år

Sure thing!

Frusna hallon hellre än iskuber?

Enemabulldozer Kille, 34 år

5 399 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2012 kl. 15:55
Enemabulldozer Kille, 34 år

föredrar tallkottar i mitt kaffe

Sibas ägare fabian "efternamn" borde varit kvar i lådjäveln istället för att göra massa skit reklam på tv?

Pedophilia Tjej, 34 år

348 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2012 kl. 17:51
Pedophilia Tjej, 34 år

nej


baileys mint är gott?

Kambodja Kille, 36 år

2 252 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2012 kl. 17:52
Kambodja Kille, 36 år

Har för mig det.

Är du bäng?

ValarMorghulis Kille, 32 år

1 978 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2012 kl. 17:54
ValarMorghulis Kille, 32 år

definera bäng:)
gillar du öl?

Kambodja Kille, 36 år

2 252 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2012 kl. 17:55
Kambodja Kille, 36 år

Tja, har du brukat nån olaglig substans?

Jag diggar öl f.ö.

Är sex bättre än öl?

visionary Tjej, 32 år

8 606 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2012 kl. 17:56
visionary Tjej, 32 år

ja!

sommar är bättre än vinter?

Little_blondie Tjej, 34 år

617 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2012 kl. 18:00
Little_blondie Tjej, 34 år

JA

Svär du mycket?

Kambodja Kille, 36 år

2 252 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2012 kl. 18:01
Kambodja Kille, 36 år

Ja, ganska så fucking mycket.

Är alkohol överlag sämre än göka?

rents Tjej, 30 år

679 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2012 kl. 18:03
rents Tjej, 30 år

Tyvärr inte, skulle gärna göra det..

Fiol i rock är de bästa som finns?

Desha Tjej, 30 år

123 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2012 kl. 18:15
Desha Tjej, 30 år

Säkert. o.o

Är du cool? 8)

Kambodja Kille, 36 år

2 252 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2012 kl. 19:18
Kambodja Kille, 36 år

Tillräckligt cool för mig själv.

Är du beroende av nånting?

Zoidberg 30 år

2 803 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2012 kl. 19:21
Zoidberg 30 år

ja, tobak och angelica

född i göteborg?

Desha Tjej, 30 år

123 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2012 kl. 19:21
Desha Tjej, 30 år

Nej

Är du straight?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet