JA/NEJ-leken
nej. päls är mord
har du någonsin skolkat från skolan?
ohlololol. Bitch please, spelat datorspel professionellt. WHADADDAYATHINK?
Chokladglass med brownies?
ja tack!
har du fått frusen hjärna av glass eller något liknande?
yup . slush puppie
firar ni alla hjärtansdag?
vet inte riktigt haha, min tjej jobbar och jag är sjuk.
Saknar du någon just nu?
Ja men den personen saknar inte mig :c
Gillar du alla hjärtans dag??
Nej.
Peace and Love i sommar? Alltså, festivalen.
älskar värme men jag älskar snö också så det är svårt att säga
gillar du svensk film?
Ja.
Har du twitter ?
ja!
Är du ensam idag?
Ja, något otroligt ensam.
kontoret?
Nepp, hemma nu.
Matdags?
yes, in a few minutes actaully
nyduschad?
Näe.
Nynuppad?
Nej
Blivit tillsammans med en älskling idag?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet