JA/NEJ-leken
YouSlothy
Tjej, 28 år
nej
Åka till din syrra nu?
Enemabulldozer
Kille, 34 år
Nej hon är sjuk i rummet brevid mig
Fredag, öl ikväll?
Polypus
Tjej, 30 år
Nope!
DENNA LÅTEN ÄR SÅ JÄVLA BRA?
Vogtup
Kille, 34 år
Neeeheedu!
Öl ikväll?
Bastian
Kille, 31 år
jag förtär ej alkohol
godis?
Vogtup
Kille, 34 år
Bara om de är fyllda med sprit
Röker?
Bastian
Kille, 31 år
tyvärr ja
Varm choklad?
YouSlothy
Tjej, 28 år
Ja
Du sitter och mysar med din systers bästis? :'D
Niko
Kille, 36 år
Nej, syrran hade nog inte gillat det. :(
Film, cola zero, forever alone och mys med hunden ikv?
Exus
Kille, 33 år
Nej, Film, Trocadero, forever alone men har ingen hund :'(
Du är med i ett band?
Rebeck4
Tjej, 28 år
Nej
Du har orm?
Lysergide
Tjej, 32 år
nej men skulle vilja ha.
Zoo klubbor?
Niko
Kille, 36 år
Nej tack! :(
Sprite Zero, 3kcal per flaska. Want?
YouSlothy
Tjej, 28 år
Nej fyfan.
Du har vart en mänsklig värmekudde idag?
rents
Tjej, 30 år
Nopp
Hatar att vakna av ljuset?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet