JA/NEJ-leken
Of course! Lirat datorspel professionellt och nördat alla spelplattformer. Träningsnörd nuförtiden också.
Skulle du kunna klara av att vara med i nästa Big Brother? Utan att du kan bli utröstad, lämna frivilligt och utan att kunna vinna någonting?
Skulle aldrig vela medverka i det.
Har du en kurrande katt i din famn?
Ja ^^
Röker du?
ja
snus luktar skunk?
Nej!
Snus luktar underbart?
Nej fyfan! Blä.
Du såg nyss på paranormal activity 2 och var rädd? :(
Nej! Såg den för ett år sedan dock, fast blev inte rädd då. :/
Du tänker för mycket på livet ibland?
ja
fun light?
ja!
gillar du lakrits
Ja :3
Scrubs?
yup
gillar du skolan:D
Nej, vägrar gå dit.
Svettas?
NEJ
vintern?
Ja nu, för det är varmt som fan här inne!
Ont i huvudet?
Nej, men hungrig på deff. :(
Slår du igång Tvn på morgon?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet