JA/NEJ-leken
ex
Kille, 33 år
Lite. Utemiddag med la familia snaaaart.
Taggad på måndag?
TroyB
Kille, 31 år
Nää
Vad säger du?
ChokoChoko
Tjej, 33 år
Nää.
Dricker du te till frukosten?
bajenpundaren
Tjej, 25 år
nej kaffe ska d va
äre härligt me ny vecka ?
TroyB
Kille, 31 år
Ja, jo
Om jag säger choklad så säger du?
DangerNoodle
Tjej, 34 år
jag säger c-h-o-k-l-a-d
är det en slags chockad choklad?
RandomBlackDude
Kille, 32 år
Ja
Är du bäst?
TroyB
Kille, 31 år
ja.
mgk?
Pepe
Tjej, 23 år
Aa
Mjukost är gott?
marra
Kille, 30 år
Nej
Borde jag göra nått vettigt idag?
marra
Kille, 30 år
Ja. Jag älskar lampan!
Borde jag få den där lampan i sen julklapp?
Exigency
Tjej, 34 år
Ja
Finns tomten på riktigt?
TroyB
Kille, 31 år
Ja
Dricka öl och hata på andra?
marra
Kille, 30 år
Nej, hat är onödigt.
Taggad inför nyår?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
