JA/NEJ-leken
Väldigt
Är det fel att välja självmord som en utväg?
Det är fel att du i dagens samhälle kan pushas till den graden att självmord är en potentiell lösning.
Vad jobbar du med?
Nej?
Använder du glasögon?
Nej
Hatar du väckarklockor?
Att chockvakna och tro att ryssen anfaller på morgonen är det bästa som finns.. så... nej, hatar inte väckarklockor.
Kaffe. Svart? Mjölk? Socker? Mjölk och socker?
Hallååå det ska vara ja/nej frågor :(
Kaffet ska vara svart.
Kan det bli en ja/nej-fråga nu?
Just fan ja... glömde av.
Nej
Är måndagen den sämsta veckodagen?
Ja.
Är ja bäst
Nej
Gillar du mjölk?
Det går bra i den här tråden.
Har du förlorat någon närstående?
Ja.
Röker du?
Dessvärre ja.
Gillar du hollywood undead?
Nej.
Snusar du?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet