JA/NEJ-leken
Nej,
Har du någonsin haft minnesluckor?
ja.
gillar du att gå barfota?
Nej.
Badar du mer än duschar?
Nej.
Kan du fler än tre olika språk?
Nej, älskar att duscha *_*
Gillar du potatisbullar (om nej, tänk över möjligheten att gå till terapeut, för det är cpgott okej)
Det är gott om man äter något till det, så ja.
Gillar du kaffe?
Älskar det!
Tycker du om värmen?
Ja, väldigt mycket.
Föredrar du sprit före öl?
Nej.
Äter du just nu?
nej :3
är det varmt? ._.
Nej, riktigt kallt och regningt och äckligt väder ute just nu. (även här inne är det kallt..)
Har du duschat idag?
Yes!
Har du flyttat hemifrån?
Yes, skönaste som finns att ha eget place!
Skulle du klara dig utan modern teknik i en vecka? dsv utan dator, mobil m.m
Klart jag skulle klara mig. Det hade nog tillochmed varit nyttigt. I nordkorea var jag utan allt sånt i 9 dagar och det gick fint
Är du kär?
Lite tyvärr.
Har du fått böter någon gång?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet