JA/NEJ-leken

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Sarkasm 28 år

1 021 forumsinlägg

Skrivet:
1 maj 2013 kl. 22:38
Sarkasm 28 år

JJAA

Majs eller popcorn?

Ben Kille, 32 år

4 362 forumsinlägg

Skrivet:
1 maj 2013 kl. 22:39
Ben Kille, 32 år

Popcorn!

Läsk eller saft? :3

Krenwinkel Kille, 34 år

2 039 forumsinlägg

Skrivet:
1 maj 2013 kl. 22:40
Krenwinkel Kille, 34 år

Ja :)

Brukar du gå mot rött?

Sarkasm 28 år

1 021 forumsinlägg

Skrivet:
1 maj 2013 kl. 22:40
Sarkasm 28 år

Läsk

Pussar eller kramar? :D

Ben Kille, 32 år

4 362 forumsinlägg

Skrivet:
1 maj 2013 kl. 22:41
Ben Kille, 32 år

Citat från Krenwinkel


Ja :)

Brukar du gå mot rött?


hahaha glömde att det var ja/nej

OnT: kan hända
Vill du ha en kaka? :3

Sarkasm 28 år

1 021 forumsinlägg

Skrivet:
1 maj 2013 kl. 22:42
Sarkasm 28 år

Ja c:

Är jag söt när jag skrattar ?

Crescendo Tjej, 29 år

2 035 forumsinlägg

Skrivet:
1 maj 2013 kl. 22:45
Crescendo Tjej, 29 år

Nej

Är hundar bättre än katter?

Krenwinkel Kille, 34 år

2 039 forumsinlägg

Skrivet:
1 maj 2013 kl. 22:48
Krenwinkel Kille, 34 år

Nej, katter är bättre

Kan du hela texten till någon låt?

Ben Kille, 32 år

4 362 forumsinlägg

Skrivet:
1 maj 2013 kl. 22:49
Ben Kille, 32 år

Ohja, många c:

Har du en iPhone?

Krenwinkel Kille, 34 år

2 039 forumsinlägg

Skrivet:
1 maj 2013 kl. 22:50
Krenwinkel Kille, 34 år

Näe

Brukar du lägga dig i tid?

Crescendo Tjej, 29 år

2 035 forumsinlägg

Skrivet:
1 maj 2013 kl. 22:53
Crescendo Tjej, 29 år

Ja

Gillar du att äta rå paprika?

Krenwinkel Kille, 34 år

2 039 forumsinlägg

Skrivet:
1 maj 2013 kl. 22:56
Krenwinkel Kille, 34 år

JA, det är jättegott! Mycket godare än paprika i mat

Ser du på Game of thrones?

Hosh Tjej, 29 år

592 forumsinlägg

Skrivet:
2 maj 2013 kl. 16:59
Hosh Tjej, 29 år

Nej!

Tycker du om de nya Loka-smakerna?

mansikka Tjej, 26 år

851 forumsinlägg

Skrivet:
2 maj 2013 kl. 17:07
mansikka Tjej, 26 år

Bara smakat jordgubbsglassen, och det var faktiskt god.

Dricker du kaffe svart?

Architecten Kille, 29 år

307 forumsinlägg

Skrivet:
2 maj 2013 kl. 18:09
Architecten Kille, 29 år

Ja

Vad föredrar du, glass eller godis?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet