JA/NEJ-leken
JA <3
är du rädd för fiskar i vattnet?
Ja jävlar
Brukar du gå på disco?
Om rave innebär disco så JA.
Vill du träffa mig? C:
nej.
har du nånsin kramat en pingvin?
Nej men vill.
Gillar du Japan?
Claptrap: Bästa frågan hitintills, jag hade så velat krama en pingvin!
ont
Ja
har du varit i japan?
nej, men vill dit
är du vegan?
Nej men borde fan bli
Är du lik någon kändis?
Ted Moseby eller snubben i "chobits" minns aldrig vad han heter..
Heideki eller nått sånt ~~
snopp eller kopp?
Ja. Nej. Kanske.
Dricker du mycket mjölk?
JA, hela tiden ^^
har du någon gång pussat en padda?
Nej xD
Gillar du fjortisar?
nej hatar fjortisar.
gillar du ben n jerrys?
Lätt! ;D
Äger du en tamagotchi?
Nix!
Kan du göra 10 armhävningar?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet