JA/NEJ-leken
Jovars den är helt okej
Har du tagit hela notan på en restaurang någon gång?
nä
Någonsin seriöst funderat på att ta ditt liv?
Ja.
Har du jobb?
uh, skolan?
Läser du mycket?
Nej, men jag borde
Kan du slicka på din armbåge?
Nej, men känner dock en som kan. :3
Samlar du på något?
Ja. På minnen.
Är du kär?
Har faktiskt ingen jävla aning. >w<
Snusar du?
NEJ
Kan du cykla utan händer?
BRA DÄR,
Ja, kan du svälja tabletter?
Ja det är nemas problemas
Gillar du Krunegård?
Gillar jag vadå?
Gillar du din hemstad?
Den har varit nice att växa upp i men nu börjar jag ledsna ganska rejält. Så ja och nej
Vet du inte vem Markus Krunegård är!??!?!?!?!
Förlåt?? D:
Borde jag veta vem han är?
Ja, det är en grym artist.
Har du lätt för att bli brun på sommaren?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet