JA/NEJ-leken
Nej c:
Kan du dansa tango?
Yup.
Kan du åka Longboard?
Nej...
Gillar du romantiska komedier?
Det funkar. Kanske. Ibland. Njae. Inte min favoritgenre direkt
Är det inte rätt svårt att stava till ordet som uttalas schanger?
.. Genre. Nej, jag tycker inte det är svårt att stava!
Brukar du ladda ned musik?
Ja, fast köper ibland också. Så tycker inte att jag är SÅ ond. Mvh skenhelig
Blir du bakfull?
Ja, för det mesta.
Anser du dig själv som snygg till utseendet?
Nej inte särskilt
Gillar du klassisk musik?
Yup.
Spelat något roligt nyligen?
Championship manager 01/02 lol, ja
Kan du hjula?
Inte för fem glödheta öre..
Dricker du också öl just nu och har tråkigt?
Nej att dricka öl framför datorn är inte.......... min grej
Gillar du päron?
Päron är den inte frukten jag gillar så ja.
Dricka öl i soffan titta på tv, surfa på telefonen?
Nej för helvete
Har du ljugit om din oskuld någon gång?
Heeell yeah I have. Back when I was 13
Hund?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet