JA/NEJ-leken
Nope
Har du varit ute idag?
Ja.
Har du tvn på just nu?
Näe
Är inte pulvermos godare än vanligt mos?
inte en chans :D inte när man har gått kockskola som jag iallafall :D
Blir det krogen imon ?
Det är troligt
Har du fina ben?
Nej de är inte vackra.
Någonsin vaknat upp i fel tält?
Nej, har typ aldrig vaknat upp i tält överhuvudtaget
Går sverige till VM?
i vad? ja nej kanske
är du på bra humör just nu?
Nej inte så värst
Är du nöjd med ditt liv?
Ja för fan!
Någonsin nästan spammat i en tråd?
Vem? Jag? Pscht, nejdå
Har du fin utsikt?
Ja, över skogen och allt.^^
Får får får?
Nej, får får lamm.
Är det hemligt att du hänger på EC?
No, why would it be? XD
Har du kysst någon av samma kön?
Ja!
Någonsin pruttat på bio?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet