JA/NEJ-leken
Jag avböjer vänligt men bestämt.
Skulle du vilja gifta dig med jultomten?
Aah om jag får massa presenter varje dag då =O
Skulle du vilja ha en liten nisse?
En väldigt liten isåfall, som inte tar så mycket plats.
Ska du se Maskinen på Liseberg den 4e maj?
Nej, jag skulle betala för att slippa om jag var tvungen.
Så, är du nöjd?
Inte särskilt..
Sniffa wasabi?
Skulle hellre sniffa något annat.
Skulle du ligga med ett djur om du fick 1 mkr?
Nej.
Ta den i 2an?
haha nej.
Vill du ha barn i framtiden?
Tror det
Har du ett rött ec-tema?
Nej med tanke på att jag är allergisk mot latex
Det är mysigt att pussa tjejer?
jadå.
Dålig andedräkt?
Nej.
Är metal bättre än hip hop?
Nej, jag gillar all musik.
Kigurumi är KMSDFDNOIWJRWNEJFJIWEOM!?!?!?<333333333333333333 KÄRLEK!?!??!<333333333
ja, ja och ja ^^
Är du ute och cyklar?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet