JA/NEJ-leken
Tvattbjornen
Tjej, 29 år
ja..
lakrits är gott?
Hipsterfitta
30 år
Nej.
Choklad är den enda godisvarianten man kan äta?
Uzumaki
Tjej, 32 år
Ehm.. nej
Livet är bra?
Hipsterfitta
30 år
Jupp.
Klockoman?
Golgadoth
33 år
Nej
Har du snö hos dig?
mudz
Tjej, 28 år
Ja, lite tror jag.
Har du haft ett bra lov än så länge?
Hosh
Tjej, 29 år
Jajemäm
sover du själv inatt?
Little_blondie
Tjej, 34 år
Både ja och nej..
Det är jätte gulligt när djur drömmar?
softbabylin
27 år
Jaa! Det gulligaste som finns!
Godis är det bästa som finns?
Golgadoth
33 år
nej
gillar du att svara på frågor?
itsthemusic
Tjej, 30 år
YES, I LOVE IT! :D
Kollar du på Let's Dance?
Golgadoth
33 år
Nej
Bor du själv?
Little_blondie
Tjej, 34 år
Nej..
Vindruvor är mums?
Golgadoth
33 år
Nej
Fryser du?
Squidgy_
Tjej, 29 år
Ja
Lyssnar på chelsea grin?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet