Hearthstone: Heroes of Warcraft
nä
kör facehunter
d najs
;---)
Totem Shaman. <3
Facehunter är typ det tråkigaste jag spelat ://
Ba att disenchanta och få valfri legendary :^)
Fick ingenting på 18 packs. GG Valve.
Oh, well. Varför inbilldade jag mig att en expansion skulle få mig att uppskatta spelet mer? Det kräver ju att man slösar bort en massa tid/pengar för att kunna bygga decks att testa i casual. Inte värt det. Avinstallerar.
Citat från Orks:
Oh, well. Varför inbilldade jag mig att en expansion skulle få mig att uppskatta spelet mer? Det kräver ju att man slösar bort en massa tid/pengar för att kunna bygga decks att testa i casual. Inte värt det. Avinstallerar.
Är ju ba att fixa dust till en lek att ha till att börja med typ.
Va?
Mitt missnöje relaterar till hur mycket resurser man måste slösa bort för att ens kunna crafta ett deck.
Citat från Orks:
Mitt missnöje relaterar till hur mycket resurser man måste slösa bort för att ens kunna crafta ett deck.
Tycker inte det tar så lång tid. :// Men alla är väl olika. Jag är lite klyven till vad jag tycker. Jag gillar liksom inte spel där man bara -bam- får allt på en gång heller.
Det har att göra med att jag är väldigt trött på ett så pass simpelt gameplay med så mycket RNG. Jag behöver nyheter och innovationer för att känna mig engagerad, och det är en lång väg när det måste till så mycket bara för att komma fram. Jag har inget tålamod över för sådant. Kunde inte spela League of Legends heller av den anledningen.
League of Legends är ju ba pang på och ingen RNG? ://
I hearthstone kan jag hålla med om att man måste rely'a mkt på RNG innan man har en riktigt bra lek iallafall.
League är inte mycket RNG, men du måste lägga ned en massa tid eller pengar på att få det du vill ha (runes, champs, etc). Det var det jag menade angående League.
Det optimala för att betona skill i Hearthstone vore ett arena-format, där du bara har 20 sekunder per turn, eller om tiden du lägger på varje turn negativt påverkar hur mycket tid din motståndare har. Spelar du snabbt, har du alltså fördel mot en som drar ut på tiden. Sedan skulle man kunna balansera det, så att en turn inte kan bli kortare än 15 sekunder, tex.
Vad jag tror så hade det inneburit ett välkommet element för alla spelare som vill utmana sig själva, och belönas för att kunna ta beslut utan dröjsmål.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet