Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
toucheamore
Tjej, 33 år
Tyvärr inte, men ingenting som grämer mig :)
SJUK
Tjej, 30 år
Nej.
Manskensgatan
31 år
Flertal på G genom snyggastchatten.se :)))
FAiiL
Tjej, 30 år
Tror inte jag är på G med någon direkt, träffar en lite då och då sen ett
år tillbaka och myser, men blir mer och mer sällan såatteh. Skulle aldrig kunna bli något
mellan den personen och mig även om vi ville haha. Men blev bjuden på dejt på fredag så kanske ?
jag kan inte sånt här :@
pun
Tjej, 32 år
Pojkvän, flickvän, någon på G samt ingen alls är allihop att överdriva.
Öh.
Holger
Kille, 34 år
AuTiSmOsKoSmOs
Kille, 31 år
ne
priapeia
Tjej, 29 år
Nop nop nop så ensam :cc
Elefanton
Kille, 32 år
():
Niko
Kille, 36 år
pojkven ;$
mandospective
Tjej, 29 år
No no
Paenus
Kille, 33 år
Mmm, nope.
Har aldrig haft någon som börjar på G, nope.
J, D, P har jag haft tho, men det räknas inte, right?
Khaleesi
Tjej, 29 år
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
