Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Titan
27 år
Jag har den här dilemman att jag inte vet om jag har det eller inte. Önska man bara kunde dra ut sina känslor och visa folk hur man kände, och att den andra personen skulle göra samma sak. För om man gillar en person och h*n gillar en, vem bryr sig ens om nått annat?
ugh idk
snookifan_98
Tjej, 31 år
nääääääääääääääää ingen vill ha mig för jag duger ingenting till
ClapiTrapi
Kille, 32 år
Citat från Socialfobi
Jag har den här dilemman att jag inte vet om jag har det eller inte. Önska man bara kunde dra ut sina känslor och visa folk hur man kände, och att den andra personen skulle göra samma sak. För om man gillar en person och h*n gillar en, vem bryr sig ens om nått annat?
ugh idk
Bara att berätta det för honom/henne ...
Snälla vad patetiska folk ska vara..
Abbe98
Kille, 29 år
håller med egentligen är kärlek en ren pina och pest
Dorra
Tjej, 29 år
Nej :P
sodomi
Kille, 33 år
Nej, det är ingen som vill :(((
AuTiSmOsKoSmOs
Kille, 31 år
Citat från sodomi
Nej, det är ingen som vill :(((
JAG VILL BBY JAG VILL <33333333333333333333333333333
kerosene
Tjej, 30 år
free as a bird
SpiZeak
Kille, 29 år
Varit ensam hela mitt liv :c
nellei
Tjej, 41 år
Ja det har jag *ler*
nism
Tjej, 32 år
Nä, inte vad jag vet
Thias
Kille, 38 år
Inte än iaf, (:
blursch
Kille, 32 år
E ensam ;/
Lawliet
30 år
Jag har choklad, det är ungefär samma sak.
Jeanieus
Tjej, 31 år
ny dumpad men kanske något på G
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet