Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Zerxes
Tjej, 27 år
Har ingen :(
AuTiSmOsKoSmOs
Kille, 31 år
öl =)
Hannesfoerfan
36 år
Har en liten knullunge som älskar mej, och jag honom. ^-^
hypotermi
Kille, 33 år
Jag har ingen, jag har mig själv.
Får väl ändra på det, någon gång.
Jhnss_n
Tjej, 34 år
Har en fin pojkvän.
Det är fint.
DY14N
Kille, 32 år
Jag har ingen. Förutom min hand, min älskade hand.
Bror
Kille, 34 år
Vi var på G, tills jag blev asocial och efterbliven, FAN FAN FAN FAN FAN FAN
NXITY
27 år
Har min säng, så nej. :(((((((
maze
Tjej, 24 år
skulle aldrig vara otrogen mot min lightcola</3
osv
Kille, 33 år
Ser ut som att jag inte har någon alls för tillfället.
Det är ganska sorgligt.
Follatonwood
Tjej, 31 år
Jag har ingen. Det är sämst.
Wikileaks
Kille, 33 år
Nej, jag är ensam.
IngenPleb
Kille, 30 år
N
E
J
blursch
Kille, 32 år
Nejfan.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet