Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Nemoo
Tjej, 30 år
Har båda.
Kuzi
Kille, 36 år
Min dator, forever and ever!
Lakupiippu
Tjej, 31 år
Klarar mig fint utan komplicerade relationer ja
Isterband
Kille, 33 år
Även en blind höna kan hitta ett korn, jag har min flickvän ja.
Abbe98
Kille, 29 år
singel igen :`(
Exodia
Kille, 34 år
nej
Phobophobiac
Kille, 32 år
Singel sen ett drygt år tillbaka, ingen större idé att leta efter någon ny eftersom jag flyttar i sommar.
howaboutnej
Kille, 29 år
Ingen alls, singel och förfärlig
glitterhora
Tjej, 29 år
singel och saknar kärlek.
gompan
Tjej, 30 år
antagligen, pojkarna flockas som djur omkring mig
(nej)
Erotik
Kille, 30 år
rädd för tjejer :(
sankakuhou
Tjej, 32 år
Har av någon anledning väldigt svårt för att prata med killar, så nej.
fourtwenty
Kille, 34 år
Japp :D
Xantik91
Kille, 34 år
nope och har inge lust heller :C
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet