Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
MisaInsomnia
Tjej, 34 år
Har den finaste älsklingen man kan tänka sig :3 <3
FrokenPilsner
Tjej, 33 år
Hihi jak har fin_pojkven.
Desilita
Tjej, 32 år
jadå
supergeek
Tjej, 33 år
I'm a lonely geek.
ChrisM
Kille, 33 år
Kanske, jag gillar han.Och han säger att han gillar mig. Men det är kompliserat
thearmyoffaggots
Tjej, 32 år
Nej, jag är fri som fågeln.
elfKiller
Kille, 35 år
mitt e så fuckt. usch
y3ssica
Tjej, 31 år
Jag har min bästis. Och hon räcker så gott och väl. <3
thearmyoffaggots
Tjej, 32 år
Gbg-gänget räcker för mig aso <3
Jag är på g med alla samtidigt :$ nämen.
alllt
Tjej, 31 år
ensam... Längtar efter ngn men problemet är att denna någon inte är funnen än.
sjgrjjkw5324
Kille, 54 år
på g
AnuZ
Kille, 37 år
jag har 14 fruar
sjgrjjkw5324
Kille, 54 år
<3
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet