Guild Wars 2
112 Shards of Zaithan gogogo
Citat från FSM
Var personal story helt sönderbuggad för någon annan vid fort trinity? Snackar om mobs som fastnar under marken utom räckhåll för näst intill alla attacker, mobs som respawnar konstant utan stopp etc.
Japp, verkar vara en del som har problem där.
Jag klarade mig helt utan problem och har bara haft problem med ett PS-mission än sålänge. (Tower down eller något sådant)
Starta om det ett par gånger så bör det funka till slut.
Citat från lordkrall
Citat från FSM
Var personal story helt sönderbuggad för någon annan vid fort trinity? Snackar om mobs som fastnar under marken utom räckhåll för näst intill alla attacker, mobs som respawnar konstant utan stopp etc.
Japp, verkar vara en del som har problem där.
Jag klarade mig helt utan problem och har bara haft problem med ett PS-mission än sålänge. (Tower down eller något sådant)
Starta om det ett par gånger så bör det funka till slut.
Jag hade samma problem men det funka efter jag körde genom den ett par gåner sen resten av spelet flöt på gänska bra men fyfan vad tråkigt sissta uppdraget är x,.x
Woo... 350 x flame legion charr carvings.
Haha, du bor typ i Citadel of Flames? ;)
Visserligen är den rustningen sjukt snygg...
Ja, jag och några från min guild sitter och kör den instansen hela tiden haha!
Gör en CM story mode run på 15 minuter, får 80%xp och 15-20 silver.
Ja, CM story är tyvärr allt för enkelt. De buffar den förhoppningsvis snart.
Den är inte speciellt lång egentligen, bara krånglig ^^
Dungeons ska ju vara svåra.
I grund och botten bör alla ha samma svårighetsgrad som AC eller SE i mina ögon.
Jo fast Story Mode ska vara lätt och Explorable ska vara "hardcore" content. Tycker de ska behålla Story Mode hyffsat enkel endå så folk kan göra den utan att ragequita.
Skapade en tråd på dungeon forumet och 90% tyckte att de skulle göra AC Story mode lättare och göra den till en dungeon "guide".
Citat från Wikileaks
Jo fast Story Mode ska vara lätt och Explorable ska vara "hardcore" content. Tycker de ska behålla Story Mode hyffsat enkel endå så folk kan göra den utan att ragequita.
Skapade en tråd på dungeon forumet och 90% tyckte att de skulle göra AC Story mode lättare och göra en dungeon "guide" av den.
Nja, Story Mode ska vara lättare än Explorable men inte lätt.
Dungeons är trots allt "Hardcore"-content i GW2.
Majoriteten av folk som håller med om att dungeons är för svåra har helt enkelt inte lärt sig sina klasser ordentligt.
Jag klarade AC med första gruppen jag gjorde det med, efter att några hade dött ett par gånger mot the Lovers. Allt handlar om att analysera och reagera.
Håller med om att första instancen man kör på (AC i det här fallet) ska vara en lättare variant som visar en lite hur dungeons fungerar i Gw2. Dock tycker jag svårighetsgraden är helt okey. Visst, vi drog lite whipes första gången vi var där men absolut inget omöjligt.
Tycker de flesta dungeons nästan är för lätta >:
Finns ett par undantag dock, men de flesta dungeons, både SM och EM kör min grupp igenom utan att wipe'a en enda gång.
Oftast är trash mycket mer underhållande än bossar då bossar sällan gör något farligt :/
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet