Fototråden

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
hestpojke Tjej, 32 år

2 656 forumsinlägg

Skrivet:
18 mars 2012 kl. 11:57
hestpojke Tjej, 32 år







inget speciellt

cookiemonster Tjej, 33 år

209 forumsinlägg

Skrivet:
18 mars 2012 kl. 17:57
cookiemonster Tjej, 33 år


Erudite Tjej, 31 år

1 104 forumsinlägg

Skrivet:
18 mars 2012 kl. 18:35
Erudite Tjej, 31 år

åååh vad söt!
nu dog jag lite innombords!

YamadaAkira Kille, 37 år

1 746 forumsinlägg

Skrivet:
19 mars 2012 kl. 14:59
YamadaAkira Kille, 37 år

Citat från hestpojke


[g]http://26.media.tumblr.com/tumblr_m12tzx1DQE1qh52dbo1_500.jpg[/img]
[g]http://24.media.tumblr.com/tumblr_m12u1c51Pz1qh52dbo1_500.jpg[/img]
[g]http://30.media.tumblr.com/tumblr_m12u53UwY41qh52dbo1_500.jpg[/img]
[ig]http://24.media.tumblr.com/tumblr_m12u8eMvX91qh52dbo1_500.jpg[/img]
[i]http://28.media.tumblr.com/tumblr_m12u99rQpS1r4djgmo1_500.jpg[/img]
[g]http://30.media.tumblr.com/tumblr_m12ucqOqe11r4djgmo1_500.jpg[/img]
inget speciellt


Gillar första och tredje väldigt mycket!!

hejemma Tjej, 34 år

3 431 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2012 kl. 04:16
hejemma Tjej, 34 år

Lägger inte upp alla bilder utan länkar bloggen istället.
http://alekssjoblomphoto.wordpress.com/2012/03/06/elina/

Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2012 kl. 11:14
Jimmy Kille, 34 år

http://i.imgur.com/eq2EQ.jpg

Jag tycker att jag har dragit på på tok för mycket kontrast, men vill höra andras åsikter.

RobbanMurray Kille, 37 år

5 044 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2012 kl. 11:38
RobbanMurray Kille, 37 år

Citat från Jimmy


http://imgur.com/eq2EQ

Jag tycker att jag har dragit på på tok för mycket kontrast, men vill höra andras åsikter.


Ja tyckte de va nice. Hade vart en killer-shot om de inte va folk där!

sadumittnamn Tjej, 31 år

427 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2012 kl. 12:29
sadumittnamn Tjej, 31 år


RobbanMurray Kille, 37 år

5 044 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2012 kl. 12:49
RobbanMurray Kille, 37 år

sorry but... suddiga och grå. Dålig skärpa, kontrast och komposition

sadumittnamn Tjej, 31 år

427 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2012 kl. 12:51
sadumittnamn Tjej, 31 år

Citat från RobbanMurray


sorry but... suddiga och grå. Dålig skärpa, kontrast och komposition

Det var faktiskt det som var meningen

Aiko Kille, 33 år

11 578 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2012 kl. 12:57
Aiko Kille, 33 år

Citat från Neonmalin


Citat från RobbanMurray

sorry but... suddiga och grå. Dålig skärpa, kontrast och komposition

Det var faktiskt det som var meningen


Även om det var meningen att vara på det sättet så faller det mig inte i smaken heller faktiskt. De känns lite överexponerade och lite kontrast skulle verkligen göra mycket. Men om du vill ha dem som de är, kör på. :)

sadumittnamn Tjej, 31 år

427 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2012 kl. 12:59
sadumittnamn Tjej, 31 år

Citat från PHD


Citat från Neonmalin

Citat från RobbanMurray

sorry but... suddiga och grå. Dålig skärpa, kontrast och komposition

Det var faktiskt det som var meningen

Även om det var meningen att vara på det sättet så faller det mig inte i smaken heller faktiskt. De känns lite överexponerade och lite kontrast skulle verkligen göra mycket. Men om du vill ha dem som de är, kör på. :)


Med tanke på att jag just nu försöker lära mig min kamera och att jag just har börjat fota så tycker jag att dom ändå är hyfsat bra.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2012 kl. 13:16
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Neonmalin


Med tanke på att jag just nu försöker lära mig min kamera och att jag just har börjat fota så tycker jag att dom ändå är hyfsat bra.

Må så vara, men om du tar kritik så kan dina foton bli så mycket bättre. Vi var alla nybörjare, det viktiga är att skapa och lyssna på kritik. Inte skjuta den ifrån sig!

sadumittnamn Tjej, 31 år

427 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2012 kl. 13:18
sadumittnamn Tjej, 31 år

Citat från natsukashi


Citat från Neonmalin

Med tanke på att jag just nu försöker lära mig min kamera och att jag just har börjat fota så tycker jag att dom ändå är hyfsat bra.

Må så vara, men om du tar kritik så kan dina foton bli så mycket bättre. Vi var alla nybörjare, det viktiga är att skapa och lyssna på kritik. Inte skjuta den ifrån sig!


Det är ju meningen att man ska ta åt sig av kritiken, man lär ju sig mer då

cookiemonster Tjej, 33 år

209 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2012 kl. 13:20
cookiemonster Tjej, 33 år




Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet