Fototråden
hestpojke
Tjej, 32 år
cookiemonster
Tjej, 33 år
Erudite
Tjej, 31 år
åååh vad söt!
nu dog jag lite innombords!
YamadaAkira
Kille, 37 år
Citat från hestpojke
[g]http://26.media.tumblr.com/tumblr_m12tzx1DQE1qh52dbo1_500.jpg[/img]
[g]http://24.media.tumblr.com/tumblr_m12u1c51Pz1qh52dbo1_500.jpg[/img]
[g]http://30.media.tumblr.com/tumblr_m12u53UwY41qh52dbo1_500.jpg[/img]
[ig]http://24.media.tumblr.com/tumblr_m12u8eMvX91qh52dbo1_500.jpg[/img]
[i]http://28.media.tumblr.com/tumblr_m12u99rQpS1r4djgmo1_500.jpg[/img]
[g]http://30.media.tumblr.com/tumblr_m12ucqOqe11r4djgmo1_500.jpg[/img]
inget speciellt
Gillar första och tredje väldigt mycket!!
hejemma
Tjej, 34 år
Lägger inte upp alla bilder utan länkar bloggen istället.
http://alekssjoblomphoto.wordpress.com/2012/03/06/elina/
Jimmy
Kille, 34 år
http://i.imgur.com/eq2EQ.jpg
Jag tycker att jag har dragit på på tok för mycket kontrast, men vill höra andras åsikter.
RobbanMurray
Kille, 37 år
Citat från Jimmy
http://imgur.com/eq2EQ
Jag tycker att jag har dragit på på tok för mycket kontrast, men vill höra andras åsikter.
Ja tyckte de va nice. Hade vart en killer-shot om de inte va folk där!
sadumittnamn
Tjej, 31 år
RobbanMurray
Kille, 37 år
sorry but... suddiga och grå. Dålig skärpa, kontrast och komposition
sadumittnamn
Tjej, 31 år
Citat från RobbanMurray
sorry but... suddiga och grå. Dålig skärpa, kontrast och komposition
Det var faktiskt det som var meningen
Aiko
Kille, 33 år
Citat från Neonmalin
Citat från RobbanMurray
sorry but... suddiga och grå. Dålig skärpa, kontrast och komposition
Det var faktiskt det som var meningen
Även om det var meningen att vara på det sättet så faller det mig inte i smaken heller faktiskt. De känns lite överexponerade och lite kontrast skulle verkligen göra mycket. Men om du vill ha dem som de är, kör på. :)
sadumittnamn
Tjej, 31 år
Citat från PHD
Citat från Neonmalin
Citat från RobbanMurray
sorry but... suddiga och grå. Dålig skärpa, kontrast och komposition
Det var faktiskt det som var meningen
Även om det var meningen att vara på det sättet så faller det mig inte i smaken heller faktiskt. De känns lite överexponerade och lite kontrast skulle verkligen göra mycket. Men om du vill ha dem som de är, kör på. :)
Med tanke på att jag just nu försöker lära mig min kamera och att jag just har börjat fota så tycker jag att dom ändå är hyfsat bra.
natsukashi
Kille, 60 år
Citat från Neonmalin
Med tanke på att jag just nu försöker lära mig min kamera och att jag just har börjat fota så tycker jag att dom ändå är hyfsat bra.
Må så vara, men om du tar kritik så kan dina foton bli så mycket bättre. Vi var alla nybörjare, det viktiga är att skapa och lyssna på kritik. Inte skjuta den ifrån sig!
sadumittnamn
Tjej, 31 år
Citat från natsukashi
Citat från Neonmalin
Med tanke på att jag just nu försöker lära mig min kamera och att jag just har börjat fota så tycker jag att dom ändå är hyfsat bra.
Må så vara, men om du tar kritik så kan dina foton bli så mycket bättre. Vi var alla nybörjare, det viktiga är att skapa och lyssna på kritik. Inte skjuta den ifrån sig!
Det är ju meningen att man ska ta åt sig av kritiken, man lär ju sig mer då
cookiemonster
Tjej, 33 år
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet












