EC-crush.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
molly Tjej, 34 år

11 279 forumsinlägg

Skrivet:
17 augusti 2013 kl. 19:01
molly Tjej, 34 år

du bara leker med mig </3

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
17 augusti 2013 kl. 19:02
natsukashi Kille, 60 år



ur themesong???

Cyan Tjej, 28 år

3 123 forumsinlägg

Skrivet:
17 augusti 2013 kl. 19:04
Cyan Tjej, 28 år

alltså molly du har inget val, det är du och jeppe 4ever

PAVVE Tjej, 35 år

602 forumsinlägg

Skrivet:
17 augusti 2013 kl. 19:05
PAVVE Tjej, 35 år

Gett fniss

molly Tjej, 34 år

11 279 forumsinlägg

Skrivet:
17 augusti 2013 kl. 19:40
molly Tjej, 34 år

unsterblich:

Quadrophenia Kille, 31 år

1 380 forumsinlägg

Skrivet:
17 augusti 2013 kl. 20:11
Quadrophenia Kille, 31 år

jag crushar på quadrophenia

wewe 32 år

5 059 forumsinlägg

Skrivet:
17 augusti 2013 kl. 20:26
wewe 32 år

Undrar om någon skrivit mitt namn någon gång (nej det har ingen för jag är ensam och oälskad och ingen tycker om mig uhuh). Nä då.

Erotik Kille, 30 år

8 346 forumsinlägg

Skrivet:
17 augusti 2013 kl. 20:28
Erotik Kille, 30 år

Om man använder chrome så funkar
site:http://www.emocore.se/sida/t/EC-crush_47781/ 'insert ecnick'

wewe 32 år

5 059 forumsinlägg

Skrivet:
17 augusti 2013 kl. 20:36
wewe 32 år

Citat från Erotik


Om man använder chrome så funkar
site:http://www.emocore.se/sida/t/EC-crush_47781/ 'insert ecnick'


Har Chrome men hamnade på denna sida och där står det ingenting om mig :(
http://www.emocore.se/sida/t/EC-crush_47781/wewe

Holger Kille, 34 år

4 273 forumsinlägg

Skrivet:
17 augusti 2013 kl. 20:42
Holger Kille, 34 år

Det har inget med Chrome att göra, det är Google.
Eftersom 99% av människor har Google som sökmotor i adressfältet och inte Bing eller Yahoo så är det lätt att förknippa den ena med den andra och dessutom för att Chrome är gjort av Google.

Det suger dock att det inte är ett effektivt söksystem med "site:whatever". Det hittar inte allt på sidan, och ju nyare något är ju mindre chans är det att det dyker upp.

wewe:
Sök såhär

site:http://www.emocore.se/sida/t/EC-crush_47781 wewe

Gots to have that mellanrum.


Väldigt OT så slänger in att jag inte crushar på någon så nu är det OnT as fuck.

wewe 32 år

5 059 forumsinlägg

Skrivet:
17 augusti 2013 kl. 20:54
wewe 32 år

Gick inge vidare. Ingen har någon crush på mig.

solace Kille, 34 år

2 749 forumsinlägg

Skrivet:
17 augusti 2013 kl. 20:55
solace Kille, 34 år

David_Bowie

Pappa Kille, 33 år

2 540 forumsinlägg

Skrivet:
18 augusti 2013 kl. 05:00
Pappa Kille, 33 år

Ingen är värd mig ändå.
Orka crusha.

Paenus Kille, 33 år

473 forumsinlägg

Skrivet:
18 augusti 2013 kl. 05:02
Paenus Kille, 33 år

För många, kan orkar inte skriva ner alla ju :(

pharcyde Kille, 33 år

135 forumsinlägg

Skrivet:
18 augusti 2013 kl. 05:21
pharcyde Kille, 33 år

acepe


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet