Diablo III
Kise
Kille, 34 år
seraphim: FUnkar ju bra det med!
Kise
Kille, 34 år
Hittar så sjukt mycket saker. Har nog sålt för cirka 20-25 miljoner de senaste dagarna på herr Goblin.
HidingNemo
Kille, 31 år
Citat från Poked
Citat från Seraphim
kräsen man får vara, har nog bara 230-240:P
Hur annars tror du man får legendaries!
Har typ 230-50 med 5 stacks.. :c
Wopsie
Kille, 35 år
Citat från HidingNemo
Citat från Poked
Citat från Seraphim
kräsen man får vara, har nog bara 230-240:P
Hur annars tror du man får legendaries!
Har typ 230-50 med 5 stacks.. :c
galet lite. :D
Falaphel
Kille, 34 år
298 med stacks har jag
Jimmy
Kille, 34 år
Screw this. Jag kör Hitman: Contracts på PS2 istället.
HidingNemo
Kille, 31 år
185 utan stacks.
Scrubs let me in! :C
Kise
Kille, 34 år
Men köp billiga grejer på ah bara så har du ju tillräckligt :) Kostar ju inget!
HidingNemo
Kille, 31 år
Citat från Kise
Men köp billiga grejer på ah bara så har du ju tillräckligt :) Kostar ju inget!
finns inga billiga upgrades! ;_;
Falaphel
Kille, 34 år
Leta upp en amulett med hög mf, brukar inte va så dyrt
HidingNemo
Kille, 31 år
Citat från Falaphel
Leta upp en amulett med hög mf, brukar inte va så dyrt
Har en med 32% D:
Tamam
Kille, 30 år
den som har den bästa MF gearet i världen har 372% utan valor :P
Cordisater
Kille, 34 år
Så lite? Huh... trodde jag hade sämre mf gear än jag har tydligen... ligger på 320 utan valor
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet