Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Kise Kille, 34 år

3 856 forumsinlägg

Skrivet:
8 juli 2012 kl. 23:23
Kise Kille, 34 år

seraphim: FUnkar ju bra det med!

Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
8 juli 2012 kl. 23:24
Jimmy Kille, 34 år

Citat från Poked


Citat från Jimmy

Citat från Poked

260% MF eller mer så får ni var med, lovar!

Damn it.

Fixa lite snabbt på AH bara, kostar inte så sjukt mycket.


Äsch, är för lat.

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
8 juli 2012 kl. 23:25
Seraphim Kille, 37 år

Citat från Poked


Citat från Seraphim

kräsen man får vara, har nog bara 230-240:P

Hur annars tror du man får legendaries!


:P

Kise Kille, 34 år

3 856 forumsinlägg

Skrivet:
8 juli 2012 kl. 23:25
Kise Kille, 34 år

Hittar så sjukt mycket saker. Har nog sålt för cirka 20-25 miljoner de senaste dagarna på herr Goblin.

HidingNemo Kille, 31 år

3 015 forumsinlägg

Skrivet:
8 juli 2012 kl. 23:26
HidingNemo Kille, 31 år

Citat från Poked


Citat från Seraphim

kräsen man får vara, har nog bara 230-240:P

Hur annars tror du man får legendaries!


Har typ 230-50 med 5 stacks.. :c

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
8 juli 2012 kl. 23:29
Wopsie Kille, 35 år

Citat från HidingNemo


Citat från Poked

Citat från Seraphim

kräsen man får vara, har nog bara 230-240:P

Hur annars tror du man får legendaries!

Har typ 230-50 med 5 stacks.. :c


galet lite. :D

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
8 juli 2012 kl. 23:32
Falaphel Kille, 34 år

298 med stacks har jag

Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
8 juli 2012 kl. 23:34
Jimmy Kille, 34 år

Screw this. Jag kör Hitman: Contracts på PS2 istället.

HidingNemo Kille, 31 år

3 015 forumsinlägg

Skrivet:
8 juli 2012 kl. 23:39
HidingNemo Kille, 31 år

185 utan stacks.

Scrubs let me in! :C

Kise Kille, 34 år

3 856 forumsinlägg

Skrivet:
8 juli 2012 kl. 23:39
Kise Kille, 34 år

Men köp billiga grejer på ah bara så har du ju tillräckligt :) Kostar ju inget!

HidingNemo Kille, 31 år

3 015 forumsinlägg

Skrivet:
8 juli 2012 kl. 23:46
HidingNemo Kille, 31 år

Citat från Kise


Men köp billiga grejer på ah bara så har du ju tillräckligt :) Kostar ju inget!

finns inga billiga upgrades! ;_;

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
8 juli 2012 kl. 23:47
Falaphel Kille, 34 år

Leta upp en amulett med hög mf, brukar inte va så dyrt

HidingNemo Kille, 31 år

3 015 forumsinlägg

Skrivet:
8 juli 2012 kl. 23:48
HidingNemo Kille, 31 år

Citat från Falaphel


Leta upp en amulett med hög mf, brukar inte va så dyrt

Har en med 32% D:

Tamam Kille, 30 år

514 forumsinlägg

Skrivet:
9 juli 2012 kl. 09:44
Tamam Kille, 30 år

den som har den bästa MF gearet i världen har 372% utan valor :P

Cordisater Kille, 34 år

144 forumsinlägg

Skrivet:
9 juli 2012 kl. 09:49
Cordisater Kille, 34 år

Så lite? Huh... trodde jag hade sämre mf gear än jag har tydligen... ligger på 320 utan valor


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet