Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
8 juli 2012 kl. 16:28
Falaphel Kille, 34 år


Vad fan ska man göra utav denna... D:

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
8 juli 2012 kl. 17:09
Wopsie Kille, 35 år

jadu..

abcdefghi Kille, 34 år

32 forumsinlägg

Skrivet:
8 juli 2012 kl. 17:13
abcdefghi Kille, 34 år

ifall nästa legendary jag hittar är så brutalt dålig kommer jag gråta

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
8 juli 2012 kl. 17:21
Falaphel Kille, 34 år

Droppades visserligen från en vanlig mobb men fortfarande!

HidingNemo Kille, 31 år

3 015 forumsinlägg

Skrivet:
8 juli 2012 kl. 17:29
HidingNemo Kille, 31 år

Ger snart upp på min WD...

Känns verkligen att jag inte kan göra ngt i act 2 inferno... >-<
Värt att rerolla wizzard? :(

abcdefghi Kille, 34 år

32 forumsinlägg

Skrivet:
8 juli 2012 kl. 19:37
abcdefghi Kille, 34 år

spelat igenom hela inferno i princip med min WD, dom är inte dåliga :c

CityOfCold Kille, 34 år

387 forumsinlägg

Skrivet:
8 juli 2012 kl. 19:57
CityOfCold Kille, 34 år

Poked, skulle du kunna lägga ut en bild på din gear? ^^ För du är wizard, va? ^^

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
8 juli 2012 kl. 19:58
Wopsie Kille, 35 år

Ja, men det låter jobbigt att behöva printa all min gear, adda cascalesjonah@gmail.com och inspecta därifrån.

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
8 juli 2012 kl. 19:59
Falaphel Kille, 34 år

Annars kan man ju bara posta stats och så, fungerar rätt bra det enligt mig!

Emol Kille, 37 år

2 338 forumsinlägg

Skrivet:
8 juli 2012 kl. 20:00
Emol Kille, 37 år

Citat från Poked


Ja, men det låter jobbigt att behöva printa all min gear, adda cascalesjonah@gmail.com och inspecta därifrån.

Du har bästa gearet.

Festa nästa helg?

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
8 juli 2012 kl. 20:04
Wopsie Kille, 35 år

Full eller?

Emol Kille, 37 år

2 338 forumsinlägg

Skrivet:
8 juli 2012 kl. 20:04
Emol Kille, 37 år

Citat från Poked


Full eller?

Utav helvete

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
8 juli 2012 kl. 20:33
Seraphim Kille, 37 år

haha fan va kul det va å leka lite. 70k crit barb <3

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
8 juli 2012 kl. 20:36
Wopsie Kille, 35 år

Jag åt nyss pizza. :D

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
8 juli 2012 kl. 20:38
Seraphim Kille, 37 år

luktar du vitlök nu?^^


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet