Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 18:15
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Thias


En aning :S han kan ju inte bara satsa på dext, man måste ju kunna klara sig också utan att dö på ett skott :P

Måste man? Jag blir oneshottad på min DH men klarar mig galant i hela act1 och 2.

lalllall Kille, 31 år

18 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 18:17
lalllall Kille, 31 år

Vafan ska man satsa på? >.<
Har bra rätt bra dex(1700)
Har en del crit damage, men ingen crit chance typ.

Hur värt är det med crit chance på en demon hunter? Jag kör ju med SS, men känns som att få upp iaf 25% crit chance vore bra.
Dock jävligt dyrt om man fortfarande vill ha ren damage, dex och crit damage :<

Jag suger på det här spelet, och hatar att farma. Ska nog faktiskt lägga ner med diablo 3 :(

immy Kille, 36 år

1 794 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 18:18
immy Kille, 36 år

Har 10k hp och 79k dps med sharpshooter på max. 40-50 utan. och klarar mig fint i både a3 och a4, dör väl en hel del mera där dock.

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 18:42
Falaphel Kille, 34 år

289ms och inte ett enda gult item på butcher....

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 18:42
Falaphel Kille, 34 år

mf*

Blekmedel Kille, 32 år

1 549 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 18:43
Blekmedel Kille, 32 år

Idag slutade jag med Diablo III.

Efter att classen blivit nerfad och att mina achievements som jag farmat ~12 timmar för resettade till noll pga buggar som Blizzard själva säger att de inte kan ge tillbaka min tidigare progress för, ja, då fick jag nog.

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 18:45
celestine 29 år

12 timmar är ingenting...

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 18:53
Falaphel Kille, 34 år

ÄNTLIGEN LEGENDARY! :D
Dock inget för dhs :(

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 18:55
Wopsie Kille, 35 år

jag hittade precis ett legendary också.

1 i förrgår
3 igår
1 idag hittills.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 18:56
Wopsie Kille, 35 år

Citat från Blekmedel


Idag slutade jag med Diablo III.

Efter att classen blivit nerfad och att mina achievements som jag farmat ~12 timmar för resettade till noll pga buggar som Blizzard själva säger att de inte kan ge tillbaka min tidigare progress för, ja, då fick jag nog.


QQ, vi pallar nog läsa mer om alla DH nerfs och hur illa ni blev nerfade.. var glada för att er Quiver fortfarande har massa IAS.

Vadå backroll på achievements? kontakta support ist för att gråta.

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 18:57
Seraphim Kille, 37 år

HUR FAN BÄR DU DIG ÅT?

har fan bara hittat två totalt sen jag började spela
enda jag hittar är skit. typ som min fina två hands slägga jag nyss hittade. 300 int 600dmg.. nån som vill ha? :(

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 18:57
Wopsie Kille, 35 år

Jag spelar effektivt, switchar till MF-gear på elitpack, osv osv.

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 19:02
Falaphel Kille, 34 år

Citat från TakingBackSunday


Citat från Falaphel

ÄNTLIGEN LEGENDARY! :D
Dock inget för dhs :(

För vilken klass? D:


Barb

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 19:02
Seraphim Kille, 37 år

skit snack. du fuskar :P
hur mycket mf har du egentligen? :P

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 19:04
brainrot 34 år

Citat från Poked


Jag spelar effektivt, switchar till MF-gear på elitpack, osv osv.

ofta man ska göra annat :<


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet