Diablo III
Vafan ska man satsa på? >.<
Har bra rätt bra dex(1700)
Har en del crit damage, men ingen crit chance typ.
Hur värt är det med crit chance på en demon hunter? Jag kör ju med SS, men känns som att få upp iaf 25% crit chance vore bra.
Dock jävligt dyrt om man fortfarande vill ha ren damage, dex och crit damage :<
Jag suger på det här spelet, och hatar att farma. Ska nog faktiskt lägga ner med diablo 3 :(
Har 10k hp och 79k dps med sharpshooter på max. 40-50 utan. och klarar mig fint i både a3 och a4, dör väl en hel del mera där dock.
289ms och inte ett enda gult item på butcher....
mf*
Idag slutade jag med Diablo III.
Efter att classen blivit nerfad och att mina achievements som jag farmat ~12 timmar för resettade till noll pga buggar som Blizzard själva säger att de inte kan ge tillbaka min tidigare progress för, ja, då fick jag nog.
12 timmar är ingenting...
ÄNTLIGEN LEGENDARY! :D
Dock inget för dhs :(
jag hittade precis ett legendary också.
1 i förrgår
3 igår
1 idag hittills.
Citat från Blekmedel
Idag slutade jag med Diablo III.
Efter att classen blivit nerfad och att mina achievements som jag farmat ~12 timmar för resettade till noll pga buggar som Blizzard själva säger att de inte kan ge tillbaka min tidigare progress för, ja, då fick jag nog.
QQ, vi pallar nog läsa mer om alla DH nerfs och hur illa ni blev nerfade.. var glada för att er Quiver fortfarande har massa IAS.
Vadå backroll på achievements? kontakta support ist för att gråta.
HUR FAN BÄR DU DIG ÅT?
har fan bara hittat två totalt sen jag började spela
enda jag hittar är skit. typ som min fina två hands slägga jag nyss hittade. 300 int 600dmg.. nån som vill ha? :(
Jag spelar effektivt, switchar till MF-gear på elitpack, osv osv.
Citat från TakingBackSunday
Citat från Falaphel
ÄNTLIGEN LEGENDARY! :D
Dock inget för dhs :(
För vilken klass? D:
Barb
skit snack. du fuskar :P
hur mycket mf har du egentligen? :P
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet