Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 15:56
Wopsie Kille, 35 år

tror du inte jag kollar mina options eller?

klart som fan jag ändrat tillbaks det. även hardware class var ändrat till standard.

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 16:17
Seraphim Kille, 37 år

efter att ha varit fast på act 2 i typ tre veckor så klarade man hela på en eftermiddag.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 16:25
Wopsie Kille, 35 år

IAS-nerf och DMG/HP nerf på mobsen gick rätt bra hand i hand. Men känns ändå som att det kommer bli för lätt så fort jag köpt/hittat lite nya items.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 16:49
Wopsie Kille, 35 år

Att köpa off-hands på AH är verkligen som att hitta en nål i en höstack, helt jävla omöjligt att hitta något med rätt damage och stats!

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 16:53
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Poked


IAS-nerf och DMG/HP nerf på mobsen gick rätt bra hand i hand. Men känns ändå som att det kommer bli för lätt så fort jag köpt/hittat lite nya items.

Kan inget annat än hålla med, bytt ut 3 delar (ringarna och handskar) till annat än IAS och är snart tillbaka på min gamla dps..

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 17:03
Falaphel Kille, 34 år

BAAH! Kan jag bara hitta några bra items D:

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 17:13
Wopsie Kille, 35 år

Citat från GreveNoll


Citat från Poked

IAS-nerf och DMG/HP nerf på mobsen gick rätt bra hand i hand. Men känns ändå som att det kommer bli för lätt så fort jag köpt/hittat lite nya items.

Kan inget annat än hålla med, bytt ut 3 delar (ringarna och handskar) till annat än IAS och är snart tillbaka på min gamla dps..


Måste köpa ringar, synd att dom är så jävla dyra att jag får buyers remorse så fort jag ens tittar på skiten.

Känner mig lite osäker på vad som ger mig dps just nu, droppar jag mina items med 6% ias på och byter ut dom mot crit/crit dmg så kanske jag tjänar dps på det, fast måste ändå byta ut majoriteten av mina IAS items innan det blir värt.

aja, ligger iaf på 42k dps och 43k hp atm, act 3 fungerar fast jag dog 4 gånger och fick betala 20k guld.

Ska testa en act 1 run och se hur dropsen känns där!

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 17:18
Wopsie Kille, 35 år

Någon som är sugen på att blåsa igenom act 1 lite snabbt? kör

warden quest, börjar på old ruins > crypts > leoric manor > warden > butcher. brukar inte ta lång tid alls.

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 17:22
Falaphel Kille, 34 år

Varför ska du göra det? Testa dropsen eller?

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 17:25
Wopsie Kille, 35 år

ah, farma lite snabbt.

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 17:26
Falaphel Kille, 34 år

Varför inte köra solorun? Eller vinner man på att vara flera?

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 17:27
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Poked


Någon som är sugen på att blåsa igenom act 1 lite snabbt? kör

warden quest, börjar på old ruins > crypts > leoric manor > warden > butcher. brukar inte ta lång tid alls.


Körde nästan exakt en sån runda (skippar dock manor) och tycker verkligen att det märks skillnad. Hittat upgrades till mig själv till och med!

Falaphel: Förutom att det är roligare att spela tillsammans så tror jag inte att looten är bättre, men jag vet dock inte säkert.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 17:30
Wopsie Kille, 35 år

Precis, roligare att köra tillsammans. Annars är det väl ingen direkt fördel att spela fler, om du nu inte spelar typ munk som ger mantra eller barb med shouts. Men det är ändå inte nödvändigt i act 1.

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 17:31
Falaphel Kille, 34 år

Jag har förövrigt inget emot att joina runs, dock får ni ju leva med att jag har dåliga saker ;) Hahaha!

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 17:42
Wopsie Kille, 35 år

Det som är grejen ju, jag orkar inte feeda någon genom act 1.. haha. Vill ha någon som gör jämnlik dps och inte dör. :)


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet