Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
IIIIIIIIII Kille, 33 år

564 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 00:27
IIIIIIIIII Kille, 33 år

Jag har spelat 120h och inte hittat en enda legendary, feels good man

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 00:29
celestine 29 år

har spelat dubbelt så länge, hittat typ 4-5 legendaries och 1 set

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 00:30
Seraphim Kille, 37 år

ligger lätt på 200+ timmar. hittade två legendarys mellan lvl 20 och lvl 50 på min barb. and thats it.

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 00:31
celestine 29 år

hittat 1 level 60 set och 1 level 60 legendary som sög

resten hade runt level 20 requirment :(

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 00:35
natsukashi Kille, 60 år

Visste inte ens att det fanns sets i d3. :I

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 00:35
Wopsie Kille, 35 år

Citat från GreveNoll


GRANDFATHER!?

yes

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 00:37
celestine 29 år

Citat från natsukashi


Visste inte ens att det fanns sets i d3. :I

omg nooob!! xD

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 00:37
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Poked


yes

Var den fullkomligt värdelös och bara sabbar den gamla fina unika från D2?:(

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 00:40
Wopsie Kille, 35 år

Citat från GreveNoll


Citat från Poked

yes

Var den fullkomligt värdelös och bara sabbar den gamla fina unika från D2?:(


Mer eller mindre, den hade alla stats man kan tänka sig även ignore dura-loss.

Hannesfoerfan 36 år

860 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 00:43
Hannesfoerfan 36 år

0 Legendary. :3 Fast har inte kört på ett tag. ^-^"

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 00:45
Wopsie Kille, 35 år

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 00:45
GreveNoll Kille, 36 år

Så deprimerande alltså, fyyy,.,.

leewonk Kille, 35 år

2 847 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 01:01
leewonk Kille, 35 år

poked: Den jag fick relativt tidigt, kom till inferno = useless <33333333

Adami Kille, 38 år

1 861 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 01:03
Adami Kille, 38 år

tjo gott folk! någon som kan ta mig till diablo inferno? vill ge han ett försök. eller tre..

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 01:33
Wopsie Kille, 35 år

Jag kan.. :)


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet