Det mest oattraktiva

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Rossonerii94 Kille, 32 år

957 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2017 kl. 18:22
Rossonerii94 Kille, 32 år

hmm måste nog var doften av svett (odörliknande lukt . Kan enbart beskrivas som ett dött rådjur innanför skjortan. Nä usch hemskt

SEAKING 35 år

1 896 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2017 kl. 19:17
SEAKING 35 år

cigaretter och blodådror

allenas Tjej, 28 år

3 538 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2017 kl. 21:22
allenas Tjej, 28 år

fattar inte vrf folk på ec hatar människor som tränar wtf

folk som tar droger/röker/oansvarsfulla/hatar livet

RandomBlackDude Kille, 32 år

3 421 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2017 kl. 22:40
RandomBlackDude Kille, 32 år

Folk som inte knarkar all day erry day

Ignatus Kille, 29 år

1 468 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2017 kl. 22:42
Ignatus Kille, 29 år

Folk som kollar på melodifestivalen.

Daddy_Kaczynski 31 år

7 958 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2017 kl. 22:51

folk som tror de är bättre än andra för att de inte kollar på mello

lol losers

Ignatus Kille, 29 år

1 468 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2017 kl. 22:55
Ignatus Kille, 29 år

ojdå

Hibiscus 29 år

2 428 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2017 kl. 22:56
Hibiscus 29 år

jag tydligen:///

glencoco 31 år

6 238 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2017 kl. 23:43
glencoco 31 år

Alla som läser detta inlägg lol edgy

onlinedigital Tjej, 31 år

4 735 forumsinlägg

Skrivet:
12 februari 2017 kl. 00:34
onlinedigital Tjej, 31 år

folk som ;)

TEMPERTANTRUM Tjej, 34 år

7 512 forumsinlägg

Skrivet:
12 februari 2017 kl. 02:33
TEMPERTANTRUM Tjej, 34 år

Citat från Zyzz:


folk som tror de är bättre än andra för att de inte kollar på mello
lol losers


Man tittar ju för att cyniskt skratta åt det. Inte för att man actual tar det på allvar.

Hahaha Charlotte Perrelli. "jag är jag, du är duuuuu" HAHAHAHA

Vilket jävla freakshow :'D

Topic: det mest oattraktiva är nog ändå melodifestivalen.

Smaks 34 år

1 706 forumsinlägg

Skrivet:
12 februari 2017 kl. 02:43
Smaks 34 år

tycker oxå det är oattraktivt med folk som tror det är coolt att hata på mello.

TEMPERTANTRUM Tjej, 34 år

7 512 forumsinlägg

Skrivet:
12 februari 2017 kl. 15:24
TEMPERTANTRUM Tjej, 34 år

Och folk som tror att man tror att det är coolt/inte coolt att hata på melodifestivalen.
Det är något man bara gör :) För skiten suger så jävla hårt :)

0 år

0 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2017 kl. 00:17
0 år

Folk som söker positiv bekräftelse

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2017 kl. 00:22
mandis Tjej, 32 år

när man inte tar ansvar för sig själv, typ vuxna människor som beter sig som barn. spyr


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet