Det mest oattraktiva
<-- still
typ bajs o sånt
Citat från molly:
besattheten kring sex orkar ej
^ Detta.
Och drogromantisering, fuxake.
borgare sorry youre pretty to look at men så fort ni öppnar munnen it makes me want to cry
sverige
Citat från Vvardenfell:
Citat från molly:
besattheten kring sex orkar ej
^ Detta.
Och drogromantisering, fuxake.
^ Detta.
Drogromantisering är så jävla snett hela tiden.
Att lyssna på en person som försöker väva in droger i allt i deras liv är så segt.
Droger är lyf. Livet hade varit jävligt mycket mer miserabelt för vissa utan medicin och droger.
Citat från Lifestalker:
Droger är lyf. Livet hade varit jävligt mycket mer miserabelt för vissa utan medicin och droger.
Vem har sagt något om mediciner?
Citat från Lifestalker:
Droger är lyf. Livet hade varit jävligt mycket mer miserabelt för vissa utan medicin och droger.
Fast det vete fan om alla som tar droger för att "må bättre" mår så jävla mycket bättre ändå. Jag tycker de flesta verkar må ganska mycket skit mest hela tiden :/
Jag tror nog bestämt att det kan finnas mer konstruktiva sätt att lära sig må bättre än att döva sinnet på kemisk väg iaf.
När folk ska "sätta en på plats" med ganska allmän kunskap/logisk slutsats.
"Du kanske kan torka dig när du går på toaletten men när jag torkar då jävlar bröööl"
Folk som squattar i smithmaskinen
jag
Rökning, dålig andedräkt (brukar gå hand i hand med rökning), dålig kroppshygien med dålig lukt, dåliga tänder med gulnad, stressande, "oooh titta på mig" folk. Listan kan faktiskt göras rätt så lång.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet