Det mest oattraktiva
Personer i ett monogamt förhållande som flirtar runt med andra bakom ryggen på sin partner : )
Killar som tror att dem är så jävla bäst på allt när det kommer till spel :^)
När någon skriver som en byfåne :(
hej va gö du? =) allt bra me dej?
Normativa tjejer.
Trångsynta människor. Öppna era sinnen.
tjejer som tror dom är snygga men inte har en attraktiv personlighet
skeva ögonbryn
tjejer som kräver uppmärksamhet dom inte förtjänar
tjejer som byter profilbild stup i kvarten cause attentionwhore
attentionwhores in general
Citat från Draaaaven:
tjejer som tror dom är snygga men inte har en attraktiv personlighet
skeva ögonbryn
tjejer som kräver uppmärksamhet dom inte förtjänar
tjejer som byter profilbild stup i kvarten cause attentionwhore
attentionwhores in general
oooooooooooooooh poooooor guy som blir svartsjuk på alla gäris xDDDDDDDDDDDDDDDDD
killar som nt håller käften
snubbar som den ovanför tex
Lite roligt dock hur alla tjejer freakar ut över en killes preferenser, när dom själva är villiga att häva ur sig all möjlig fåfänga och töntiga kommentarer angående vad som är "oattraktivt" för deras egen skull. Kasta sten i glashus much?
Citat från Draaaaven:
tjejer som tror dom är snygga men inte har en attraktiv personlighet
skeva ögonbryn
tjejer som kräver uppmärksamhet dom inte förtjänar
tjejer som byter profilbild stup i kvarten cause attentionwhore
attentionwhores in general
oh shit tror någon tog åt sig hehe lol :-)
Citat från KMS:
Citat från Draaaaven:
tjejer som tror dom är snygga men inte har en attraktiv personlighet
skeva ögonbryn
tjejer som kräver uppmärksamhet dom inte förtjänar
tjejer som byter profilbild stup i kvarten cause attentionwhore
attentionwhores in general
oh shit tror någon tog åt sig hehe lol :-)
fan vilken keff snubbe xD
Citat från KMS:
Citat från Lifestalker:
Lite roligt dock hur alla tjejer freakar ut över en killes preferenser, när dom själva är villiga att häva ur sig all möjlig fåfänga och töntiga kommentarer angående vad som är "oattraktivt" för deras egen skull. Kasta sten i glashus much?
Så är inte fallet här liffan, nu var det faktiskt killen som kastade sten i glashus.
Håller inte med, tycker han bara hävde ur sig generella attribut/beteenden han tyckte var oattraktiva, dom var väl inte riktade mot nån speciell direkt eller menade som nån sorts motreaktion på en annan användares inlägg. Hur som haver spelar det väl mindre roll då tjejer har skrivit minst lika ytliga och pantade preferenser om vad dom anser vara oattraktivt längre tillbaka i tråden. Hela tråden är rätt jävla fylld med det Wikileaks lite längre tillbaka i tråden kallade trångsynthet till att börja med.
Citat från Lifestalker:
Det finns mer bakom kulisserna. De VAR riktade mot någon speciell samt menade en sorts motreaktion på en annan användares inlägg. So there's that.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet