Det mest oattraktiva
en ful röst
kan förstöra mkt
:(
Dålig andedräkt
Citat från natsukashi:
Citat från Pelinow:
Dålig andedräkt
inte 3Dbrudar då?
Vi har snackat om det här ughhh
2D, ecchi och as många pixlar. Ska vara kimochi, det är viktigast
super egde ultra nazi master 13 years old aggro boys som är triggad av andras triggers och älskar att hata och vara okänsliga på folk som mår dåligt. För dom har haft noll vänner i sina liv, kan inget om känslor då dom lever värdelösa känslolösa liv på grund av deras egen värdelöshet som gör att ingen vill vara med dom. Total avsaknad av känslomässiga erfarenheter som gör dom till hänsynslösa "tuffa" edgelords som inte fattar hur omogna å underutvecklade dom framstår som när om ballar sig.
Egentligen är den här 13 åringen 25 år och e cool i ec forums med en dolan duck.
inb4 "haha jord e du triggad eller din känsliga easy target sopa xD"?
Folk som inte tvättar händerna efter toalettbesök...
tjocka
tjockisar*
:)
Varför gör triggade människor sig så uppenbara?
Anonyma konton som klagar på att tjockisar är oattraktiva
Uh hur kan man ens tjafsa med någon på internet?
hehe fan asså folk e så triggade ;) jäla pk horor asså. ni behöver en redig kuk å en öl å en grill, hehe blev ni triggade nu? ;) ;) stör mig på pk eliten, dom är inte ÄKTA MÄN
Rätt kul att snubben inte får skriva ut vad han tycker är oattraktivt tho, det är liksom det OP frågar efter.
Jag håller även med, övervikt är inte så attraktivt.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet

