Det mest oattraktiva

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Niko Kille, 36 år

16 637 forumsinlägg

Skrivet:
12 augusti 2016 kl. 19:01
Niko Kille, 36 år

Dumma människor.

elfte_timmen Kille, 29 år

4 449 forumsinlägg

Skrivet:
13 augusti 2016 kl. 00:39
elfte_timmen Kille, 29 år

felfria människor

Pummel_Chan Tjej, 34 år

175 forumsinlägg

Skrivet:
13 augusti 2016 kl. 00:59
Pummel_Chan Tjej, 34 år

Något jag tycker är sjuuukt oattraktivt är folk som dricker alkohol för att bli totally wasted, våga göra saker, släppa loss eller har det som ett Go to place.
I jämförelse mot att faktiskt dricka för att njuta av en god drink ^^

crybaby 29 år

312 forumsinlägg

Skrivet:
13 augusti 2016 kl. 06:29
crybaby 29 år

dålig hygien, oärlighet och folk som är i ett monogamt förhållande men kan inte hålla sig till sin partner. Gör slut då, hallå :|

Tina Tjej, 32 år

1 936 forumsinlägg

Skrivet:
15 augusti 2016 kl. 13:34
Tina Tjej, 32 år

Folk som är "lite finare än alla andra" seriöst :(

blackangelz 34 år

1 236 forumsinlägg

Skrivet:
15 augusti 2016 kl. 13:40
blackangelz 34 år

Jadu, det är mycket som är oattrativt. De flesta människor är det. Folk som är för på, inte förstår ett nej. Nä men okar inte skriva ner allt haha.

lasagnes Tjej, 29 år

6 395 forumsinlägg

Skrivet:
15 augusti 2016 kl. 14:16
lasagnes Tjej, 29 år

Människor som ger en 0 space och panikar om man inte svarar på typ 5 minuter

Subba Tjej, 25 år

40 forumsinlägg

Skrivet:
15 augusti 2016 kl. 15:21
Subba Tjej, 25 år

Citat från champagnes:


Människor som ger en 0 space och panikar om man inte svarar på typ 5 minuter

++

LowkeyEmo Kille, 28 år

200 forumsinlägg

Skrivet:
15 augusti 2016 kl. 16:32
LowkeyEmo Kille, 28 år

Folk som är för "uptight"

kroppen Tjej, 29 år

1 830 forumsinlägg

Skrivet:
15 augusti 2016 kl. 17:10
kroppen Tjej, 29 år

gud trodde att det var "det mest attraktiva" ... blev väldigt förvirrad

ont töntar

Anunnaki Kille, 31 år

5 548 forumsinlägg

Skrivet:
15 augusti 2016 kl. 17:36
Anunnaki Kille, 31 år

Människor som är ignoranta, envisa och dumma samtidigt. Att man liksom inte får rätta dom, att allt fel som dom säger är rätt och spelar ingen roll vad man använder sig av för fakta.

Och sen människor som inte kan vara trevliga, som typ alltid ska vara på sin vakt så fort man försöker vara lite trevlig mot människan. Liksom, chill out. Det är inte så att jag stöter på dig liksom, fast nu vill jag nog inte alls ha något med dig att göra. :s

Niko Kille, 36 år

16 637 forumsinlägg

Skrivet:
15 augusti 2016 kl. 18:00
Niko Kille, 36 år

????
Togs mitt och skorpans inlägg bort.


??
?




?

Niko Kille, 36 år

16 637 forumsinlägg

Skrivet:
15 augusti 2016 kl. 18:00
Niko Kille, 36 år

Admins som censurerar åsikter, fett pretto och oattraktivt.

busbarn Tjej, 31 år

8 199 forumsinlägg

Skrivet:
15 augusti 2016 kl. 18:07
busbarn Tjej, 31 år

Hahahaha omg. Varför gick jag ens in i den här tråden. Nu blev jag ju jätteparanoid.

Salsa Kille, 28 år

384 forumsinlägg

Skrivet:
15 augusti 2016 kl. 19:06
Salsa Kille, 28 år

Delar inte in saker i något som är oattraktivt, dock så är inbiten-negativitet väldigt svårt för mig att vara attraktivt men alla kan ju inte hjälpa hur de är eller blivit =P

Något som jag tyckte var dödligt attraktivt för bara ett eller två år sedan var baggy-clothes och/eller dreads. *Pust & torkar av sig den nervösa-svettdroppen i pannan* =)


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet