Det mest oattraktiva
sprutjuice
Kille, 30 år
Citat från sebbe_pang:
Citat från DirtyHairy:
bubbliga?
typ munter, fylld med energi, hyper osv hela tiden
Tycker det låter trevligt. Jag gillar bubbliga människor!
Patient666
Tjej, 30 år
Aubie.
Daddy_Kaczynski
31 år
Vidriga rasister på bokstaven K som slutshamar :^)
Haloboy
32 år
Folk som föredrar Fanta före Zingo.
Patient666
Tjej, 30 år
Citat från americanfootball:
Vidriga rasister på bokstaven K som slutshamar :^)
Typ "K" som i "Är du Kaxig?"
Patient666
Tjej, 30 år
EC
Jord
33 år
jag är kär i kimmy och det är det mest oattraktiva ja nånsin gjort i hela mitt liv
onlinedigital
Tjej, 31 år
Citat från Jord:
jag är kär i kimmy och det är det mest oattraktiva ja nånsin gjort i hela mitt liv
ja fy kräks kattspya med bajs nu
Haloboy
32 år
Citat från kalleskaviar:
Citat från Jord:
jag är kär i kimmy och det är det mest oattraktiva ja nånsin gjort i hela mitt liv
ja fy kräks kattspya med bajs nu
Varför är du så kung?
Daddy_Kaczynski
31 år
Respektera din åsikt? Det motsäger fortfarande inte faktumet att hjärnan ger belöningsrespons av symmetrisk stimuli.
onlinedigital
Tjej, 31 år
Citat från Haloboy:
Citat från kalleskaviar:
Citat från Jord:
jag är kär i kimmy och det är det mest oattraktiva ja nånsin gjort i hela mitt liv
ja fy kräks kattspya med bajs nu
Varför är du så kung?
Citat från Haloboy:
Citat från kalleskaviar:
Citat från Jord:
jag är kär i kimmy och det är det mest oattraktiva ja nånsin gjort i hela mitt liv
ja fy kräks kattspya med bajs nu
Varför är du så kung?
jag är inte du
Daddy_Kaczynski
31 år
Tillräckligt påläst för att kunna ge sådana utlåtanden. Jag påstår inte saker som inte är faktabaserade. :^)
Daddy_Kaczynski
31 år
Syftade mer på att jag länkade till en vetenskaplig studie i gb och att det var bevis nog på att jag är påläst om just detta.
Mithrandir
Kille, 33 år
Chatta i forum
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet