Det mest oattraktiva

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Halfshag Kille, 35 år

4 157 forumsinlägg

Skrivet:
26 juni 2016 kl. 21:00
Halfshag Kille, 35 år

Tjejer som håller på med sugardaddies och tjejer som går igång på/glorifierar seriemördare.

bonk 30 år

3 136 forumsinlägg

Skrivet:
26 juni 2016 kl. 21:12
bonk 30 år

Citat från Peppar:


Citat från Sebban:

när folk är otrevliga för att framstå som edgy

Så, stor del av ec's population?


haha pretty much

dotMavriQ Kille, 34 år

705 forumsinlägg

Skrivet:
26 juni 2016 kl. 21:30
dotMavriQ Kille, 34 år

Offerkomplex

Daddy_Kaczynski 31 år

7 958 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2016 kl. 14:49

Citat från ithica:


är väl helt upp till honom själv vad han anser oattraktivt?

TACK

Psykisk ohälsa här med. Vi kan vända på steken, hade man sagt att psykisk ohälsa är attraktivt istället så hade folk kallat en sjuk i huvudet.

Edit: Och vem fan tycker inte att livsglädje och positiv utstrålning är attraktivt? Kom igen.

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2016 kl. 21:54
Bloodbath 33 år

Citat från americanfootball:


Edit: Och vem fan tycker inte att livsglädje och positiv utstrålning är attraktivt? Kom igen.[/i]

Inte jag, tydligen, då jag endast verkar falla för tjejer med enorma problem.

molly Tjej, 34 år

11 279 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2016 kl. 22:49
molly Tjej, 34 år

män som beskriver sig som "en trevlig glad rolig skön kille :)"

gamergurl1337 26 år

479 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2016 kl. 23:04
gamergurl1337 26 år

folk öht som beskriver sig som "trevlig glad skön :)"

molly Tjej, 34 år

11 279 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2016 kl. 23:13
molly Tjej, 34 år

^ väntar fortfarande på att se en ickeman göra det, annars hade jag inkluderat alla :/

atwa Kille, 35 år

477 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2016 kl. 23:18
atwa Kille, 35 år

Citat från molly:


^ väntar fortfarande på att se en ickeman göra det, annars hade jag inkluderat alla :/

Har stött på en jävla massa ""jävligt skön och glad och bla bla:)" på badoo back in the days som var kvinnor. Edit på det, har stött på det lite överallt.

Ont: Folk som hudfärgs/könsshamear ÖVHT no matter åt vilket håll.

gamergurl1337 26 år

479 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2016 kl. 23:20
gamergurl1337 26 år

Citat från molly:


^ väntar fortfarande på att se en ickeman göra det, annars hade jag inkluderat alla :/

det är visserligen inte lika vanligt men har ändå sett ett fåtal ickemän beskriva sig med något i stil med "trevlig glad och positiv :-D" så det kändes värt att inkludera för min del

molly Tjej, 34 år

11 279 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2016 kl. 23:31
molly Tjej, 34 år

Citat från Notaclue:


[i]Citat från molly:

^ väntar fortfarande på att se en ickeman göra det, annars hade jag inkluderat alla :/

Har stött på en jävla massa ""jävligt skön och glad och bla bla:)" på badoo back in the days som var kvinnor. Edit på det, har stött på det lite överallt./i]

"inte bara män"

atwa Kille, 35 år

477 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2016 kl. 23:34
atwa Kille, 35 år

Citat från molly:


Citat från Notaclue:

Citat från molly:

^ väntar fortfarande på att se en ickeman göra det, annars hade jag inkluderat alla :/

Har stött på en jävla massa ""jävligt skön och glad och bla bla:)" på badoo back in the days som var kvinnor. Edit på det, har stött på det lite överallt./i]

"inte bara män"


HAHAHAHA!

JAG VISSTE DET, JAG VISSTE ATT DEN SKULLE KOMMA!

Indium skrev precis ovanför mig, literally, och du svarade och typ "aw jag har inte sett ickemen annars så :////"
Sen kommer jag, som det står "_Kille_, 26" på och du slänger direkt en "Inte bara män"
Du sa att du inte stött på ickemän som skriver så, jag säger att jag gjort det, för att styrka vad Indium sa.

Väx upp för i helvete :D

dotMavriQ Kille, 34 år

705 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2016 kl. 23:34
dotMavriQ Kille, 34 år

Ideologer

Huepow 32 år

489 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2016 kl. 23:36
Huepow 32 år

Sida 469

molly Tjej, 34 år

11 279 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2016 kl. 23:40
molly Tjej, 34 år

Citat från Notaclue:


Citat från molly:

Citat från Notaclue:

Citat från molly:

^ väntar fortfarande på att se en ickeman göra det, annars hade jag inkluderat alla :/

Har stött på en jävla massa ""jävligt skön och glad och bla bla:)" på badoo back in the days som var kvinnor. Edit på det, har stött på det lite överallt./i]

"inte bara män"

HAHAHAHA!
JAG VISSTE DET, JAG VISSTE ATT DEN SKULLE KOMMA!
Indium skrev precis ovanför mig, literally, och du svarade och typ "aw jag har inte sett ickemen annars så :////"
Sen kommer jag, som det står "_Kille_, 26" på och du slänger direkt en "Inte bara män"
Du sa att du inte stött på ickemän som skriver så, jag säger att jag gjort det, för att styrka vad Indium sa.
Väx upp för i helvete :D


jag har pratat med hen innan och har noterat att hen har kosher åsikter pga kommentar i min blogg nån gång ibland - du är en anonym man som jag bara sett gnällcitera saker likt detta i många trådar och aldrig direkt ha åsikter andra än "MEN JAG HAR FAKTISKT SETT DETTA" så ah, känner mig uppväxt nog thank u :) +++ om "växa upp" betyder bli mindre tveksam mot män så är jag gärna 24 forever


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet