Den som skriver sist vinner
elfte_timmen
Kille, 29 år
ska man försöka sova eller dygna
det är frågan
onlinedigital
Tjej, 31 år
jag har tränat får man en medalj nu
elfte_timmen
Kille, 29 år
ja!!
hur orkar du
vsg medalj
FanVadSynd
27 år
Sebbe e nt du 1 trött nu??
onlinedigital
Tjej, 31 år
tack! jag bara cyklade och joggade lite :p men det känns bra nu!
elfte_timmen
Kille, 29 år
Citat från FanVadSynd:
Sebbe e nt du 1 trött nu??
ja e van vid sÅNT här :( d ok
men asså jo men även om jag kunde vill jag fan int somna nU lol o vakna vid 2100 n tack
nu skq jag gö pannkakor :DD
FanVadSynd
27 år
Mhm pangkakkor mums för magge
Ja d e bättre att stay awake annars blir det jobbigt sen... Stay strong och drick kaffe
bajenpundaren
Tjej, 25 år
sebbe = galning
elfte_timmen
Kille, 29 år
moa = ska du säga
Ignatus
Kille, 29 år
1 galning = 1 emocorare
elfte_timmen
Kille, 29 år
1 kärlek = två död kanin
bajenpundaren
Tjej, 25 år
sova bör man annars dör man. faktiskt.
elfte_timmen
Kille, 29 år
sluta jag anmäler dig
bajenpundaren
Tjej, 25 år
s ö m n
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet