Dejt-tråden
Ideal
Kille, 34 år
Vill ha dickpics på snapchat. Pm för mer info
Ludorkillen
Kille, 31 år
Citat från tiondenovember:
vill inte dejta vill bara ha någon att supa, knulla, gosa, knarka och pussas med. where u at????
You vad me at supa!!!
Ludorkillen
Kille, 31 år
Citat från tiondenovember:
vill inte dejta vill bara ha någon att supa, knulla, gosa, knarka och pussas med. where u at????
You vad me at supa!!!
TroyB
Kille, 31 år
Pilla mig i håret och jag är din
Skorpan
Kille, 32 år
Alltså typ av alla de najs sakerna så är ju supa definitivt det som var mest lame
Normies alltså
Where the drugs at
Skorpan
Kille, 32 år
Jobbar som cocktailbartender, så alkohol är typ dött för mig.
Edit. Förutom vin. Vin är najs. Bubbel är bäst.
Ingen minns en fegis!
theowest
Kille, 30 år
Hej. Jag vill bara dejta folk som jobbat på coktailbarer.
Tack och adjö.
Ludorkillen
Kille, 31 år
Citat från tiondenovember:
Citat från Ludorkillen:
Citat från tiondenovember:
vill inte dejta vill bara ha någon att supa, knulla, gosa, knarka och pussas med. where u at????
You vad me at supa!!!
aye jag känner igen dig tror jag har inte vi träffats?? annars blandar jag ihop dig med någon hehe
Det kan vi säkert gjor, är ute rätt ofta.
AnArchoz
Kille, 32 år
om du är okay med att jag gillar oboy mer än dig löser vi nog det
Ludorkillen
Kille, 31 år
Citat från tiondenovember:
Citat från Ludorkillen:
men gick du på kulturama eller nåt?????
Nej det gjorde jag inte.
Skorpan
Kille, 32 år
Citat från tiondenovember:
men fyyyy helt ärligt är vin bajs! det ska va öl eller fancypancy drinkar <3[/i]
Md+bubbel+badkar är typ bästa som finns doe.;:_;
Skorpan
Kille, 32 år
truuu
infrared
Kille, 34 år
Jag vill knarka med någon >:3
OMGTIM
Kille, 33 år
En snäll tjej som jag kan skratta med pm meee
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
