Dejt-tråden
Citat från papamarx:
söker någon som
1. tycker om att chilla
2. klär sig snyggt
3. kan dansa breakdance (ej obligatoriskt)
värt att lägga till: lagar god vegomat o har gått massagekurser;)
vem vill dejta mig
någon som vill mysa
eller hitta på något sena kvällar
eller bara ta en kaffe under dan?
Vill bara hångla med och crusha lite på en cute brud som finner mig fantastisk. Det känns ändå som en rimlig önskan för jag är rätt djävla bra.
Lagar god mat och har en gullig hund du kan få klappa också.
vill dejta nån som e emo
vill dejta nån som gillar nice craft beer och tvättbjörns-gifar
Gillar tvättbjörnsgifar åtminstone.
Söker någon som kan spotta min bänk
Hej är du en utåtriktad lite vild tjej som älskar att hitta på en massa aktiviteter, men söker någon du kan vara precis tvärt om med i hemmet?
I might be your guy.
Är riktigt duktig på att vara lugn och sansad, dricka kaffe och mysa och sånt där.
Ibland (rätt ofta) går jag på konserter och ibland vill jag traska ute i skogen och ibland gå bland gatorna i natten.
Hit me up och du kan vinna en kramkompis och/eller någon att hoppa stängsel med
Vill dejta nån som vill dricka vin i min koja hmu
Uppskatta detta pls and ur fine
vi kan chilla och boogie to some reggaeton
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
