Dagens smärta

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
oneplayer Tjej, 34 år

20 034 forumsinlägg

Skrivet:
7 juni 2011 kl. 22:46
oneplayer Tjej, 34 år

Nageltrång :@

lyherk Tjej, 32 år

858 forumsinlägg

Skrivet:
7 juni 2011 kl. 22:47
lyherk Tjej, 32 år

Citat från oneplayer


Nageltrång :@

aj ):

BrunkaMedKondom Kille, 32 år

597 forumsinlägg

Skrivet:
7 juni 2011 kl. 22:48
BrunkaMedKondom Kille, 32 år

Pungspark av en kompis för typ 7 minuter sedan o.o

chadam Tjej, 34 år

626 forumsinlägg

Skrivet:
7 juni 2011 kl. 22:49
chadam Tjej, 34 år

skulle ta på mig ett par trosor. rev upp hela handen. hur jag lyckades? no one knows.

oneplayer Tjej, 34 år

20 034 forumsinlägg

Skrivet:
7 juni 2011 kl. 22:50
oneplayer Tjej, 34 år

Citat från lyherk


Citat från oneplayer

Nageltrång :@

aj ):


ja :c så har en bit av nagelbandet lossnat </3333

Birdy Tjej, 30 år

2 758 forumsinlägg

Skrivet:
7 juni 2011 kl. 22:50
Birdy Tjej, 30 år

först av allt så råkade jag riva upp en sårskorpa på knät när jag låg och sov och när jag vakna så var hela sängen blodig. Sen så var jag smart nog att gå ut och springa när det är asvarmt, dog, ärligt, jag dog.

Sheldon Tjej, 29 år

2 527 forumsinlägg

Skrivet:
7 juni 2011 kl. 22:51
Sheldon Tjej, 29 år

Flickvännen hittade ciggs i min väska..

nenj Tjej, 30 år

112 forumsinlägg

Skrivet:
7 juni 2011 kl. 22:51
nenj Tjej, 30 år

har bränt mig på hela ryggen och axlarna
det är hemsktttttttt
hatar solen ):

Blond Tjej, 29 år

6 245 forumsinlägg

Skrivet:
8 juni 2011 kl. 03:47
Blond Tjej, 29 år

Mjölkmage

varghonan Kille, 33 år

2 084 forumsinlägg

Skrivet:
8 juni 2011 kl. 03:49
varghonan Kille, 33 år

Skitnödig. What 2 do, what 2 do?

Felle 34 år

8 241 forumsinlägg

Skrivet:
8 juni 2011 kl. 03:50
Felle 34 år

^
skit kanske.

magen typ. ;(

varghonan Kille, 33 år

2 084 forumsinlägg

Skrivet:
8 juni 2011 kl. 03:51
varghonan Kille, 33 år

Citat från Felle


^
skit kanske.

magen typ. ;(


Hade jag kunnat skita hade det inte varit någon smärta.

Viruset Kille, 33 år

14 891 forumsinlägg

Skrivet:
8 juni 2011 kl. 03:58
Viruset Kille, 33 år

Citat från varghonaN


Skitnödig. What 2 do, what 2 do?

Köp laxermedel. Svårt problem alltså :PppPpp

Felle 34 år

8 241 forumsinlägg

Skrivet:
8 juni 2011 kl. 04:06
Felle 34 år

Citat från varghonaN


Hade jag kunnat skita hade det inte varit någon smärta.

laxermedel.
drick massvis med juice, tugga massa tuggummi, käka massa läkerol.
då kommer du kunna skita. :D

Teutofil Tjej, 30 år

4 329 forumsinlägg

Skrivet:
8 juni 2011 kl. 23:08
Teutofil Tjej, 30 år

Alla mina miljontals blåmärken.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet