Dagens outfit [bildtråd]
SeXXi_Gurl_14Xx
Tjej, 31 år
Citat från AcePe
Tänkte ladda upp mina arbetar kläder, fast tror jag skippar det!
Du jag sitter i morgonrock så kan inte vara värre.
hhkktjjdnmjrui
30 år
Kvällens outfit i alla fall.
Ser pigg ut. Med dubbelhaka och allt.
CRABCORE
Kille, 32 år
nej gud tröjan <3333333333333333333333333
Snea
29 år
Kalashnikov: TRÖJAN<3
sinuskurva
Tjej, 31 år
Köpte en sådan tröja till min kompis, hon har på sig den på varje matteprov/fysikprov.
Haha! Bra val utav tröja hörudu!
hhkktjjdnmjrui
30 år
JAG VET DEN ÄR SÅ JÄVLA FET!!!!!!
missmatchesmalone
Tjej, 33 år
ASKDSKDFLK! VAR HAR DU KÖPT TRÖJAN?!
hhkktjjdnmjrui
30 år
Citat från mollywonka
ASKDSKDFLK! VAR HAR DU KÖPT TRÖJAN?!
Idag på sci fimässan i malmö!
missmatchesmalone
Tjej, 33 år
Citat från Kalashnikov
Citat från mollywonka
ASKDSKDFLK! VAR HAR DU KÖPT TRÖJAN?!
Idag på sci fimässan i malmö!
Åhhh :(( Fett snygg är den iaf,fett avis på dig!
adina
Tjej, 29 år
Vet inte vart jag ska posta detta, men kan någon ge tips på vad jag kan ha till dessa imorgon? :(

RedShirtGuy
Tjej, 34 år
Citat från Vattenflaskan
Citat från Kalashnikov
mollywonka: Fastän jag är en snål fitta kände jag att jag var tvungen att köpa den (250 kr). Blev kär typ.
Det är inte mkt för en t-shirt :)
Det är pissigt dyrt.
aldrig köpt en över 150
BABY_SPICE
Tjej, 30 år
Citat från adina
[i]Vet inte vart jag ska posta detta, men kan någon ge tips på vad jag kan ha till dessa imorgon? :(
http://adinazz.blogg.se/images/2011/dsc_0003_141090029.jpg[
nånting svart imo, men JÄVLAR vad fina dom var! var köper man dom?
kimpatsu
Tjej, 33 år
Endalaust
Tjej, 35 år
Rensar massa slösnack och trams som man kan ta i GÄSTBOK
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
